PracaGrupypl.praca.dyskusje › Test MBS Meurs - DGK i test Thomas

  • 1. Data: 2002-11-19 15:44:20
    Temat: Test MBS Meurs - DGK i test Thomas
    Od: "Leszek.Pawlisz" <l...@p...pl>

    Witam

    Na czym polegaja takie testy? Czy ktos to wie?
    Mniej wiecej sie orientuje, ale chodzi mi o to
    czy mozna je gdzies znalezc, najlepiej w sieci..?

    --
    pozdrowienia
    Leszek Pawlisz, Krakow

  • 2. Data: 2002-11-19 18:25:00
    Temat: Re: Test MBS Meurs - DGK i test Thomas
    Od: "Gilbert" <g...@o...pl>

    Leszek.Pawlisz z <l...@p...pl> pisze:
    > Na czym polegaja takie testy? Czy ktos to wie?
    > Mniej wiecej sie orientuje, ale chodzi mi o to
    > czy mozna je gdzies znalezc, najlepiej w sieci..?

    Zdecyduj się, czy chcesz tylko wiedzieć, na czym polegają, czy dostać
    nielegalne wersje.

    --
    __
    / __, | | /_\ __

  • 3. Data: 2002-11-19 23:34:48
    Od: "Leszek.Pawlisz" <l...@p...pl>

    > Zdecyduj się, czy chcesz tylko wiedzieć, na czym polegają, czy dostać
    > nielegalne wersje.

    Odpowiedz przynajmniej na pierwsze pytanie..

    --
    pozdrowienia
    Leszek Pawlisz, Krakow

  • 4. Data: 2002-11-19 23:57:48
    Od: "Gilbert" <g...@o...pl>

    Leszek.Pawlisz z <l...@p...pl> pisze:

    > Odpowiedz przynajmniej na pierwsze pytanie..

    Polegają na tym, że są metodami służącymi do oceny Twoich kompetencji -
    mierzą różnego rodzaju cechy na kilkunastu wymiarach - osobowościowych i
    poznawczych. W skrócie: połączenie testu osobowości i testu na
    inteligencję.

    --
    __