PracaGrupypl.praca.dyskusjeOchrona › Re: Ochrona
    From: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ochrona
    Date: Thu, 21 Nov 2002 10:58:56 +0100
    Sender: c...@f...onet.pl@195.136.95.140

    "rafal" <g...@o...pl> wrote in message news:arhvfn$ad1$1@news.tpi.pl...

    > Użytkownik "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > takie są skutki świrowania a i do tego w uni eurpoejskiej nici z
    zawodowego
    > prawa jazdy itp itd
    >
    > gratuluje koledze

    dzieki, ale ja mam prace ktora sobie chwale i zamierzam pracowac w tym
    zawodzie do konca (mojego lub zawodu:) a zawodowe prawo jazdy w unii to mi o
    kant d##y rozbic, takze ironiczne gratulacje mozesz zachowac dla siebie -
    uwazam, ze dobrze na tym wyszedlem, teraz lazilbym z giwera i zastanawial
    sie, kto mnie zaraz postrzeli.
    BTW - zaraz koncze wiek poborowy, ale imo nie ma takiej sily ktora
    zabronilaby mi wystapic o zmiane kategorii. Tak samo jak udowodnilem ze mam
    nerwice moge udowodnic, ze jej nie mam.
    /p