PracaGrupypl.praca.dyskusje › "Obsluga e-maili"? O co tym ludziom chodzi?

  • 1. Data: 2003-08-14 23:34:38
    Temat: "Obsluga e-maili"? O co tym ludziom chodzi?
    Od: Daniel Adam Wojciechowski <c...@p...ii.uj.edu.pl>

    Witajcie

    Wiecie o co chodzi ludziom, ktorszy szukaja "pracownika do obslugi
    e-maili"? Bo mi sie to nie podoba i nie chce do nich pisac.
    Wszystkie te ogloszenia sa do siebie bardzo bodobne, czy to jakis lancuszek?

    Z szacunkiem
    Daniel Adam Wojciechowski

  • 2. Data: 2003-08-15 00:15:29
    Temat: Re: "Obsluga e-maili"? O co tym ludziom chodzi?
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    c...@p...ii.uj.edu.pl news:bhh6b3$r7a$1@inews.gazeta.pl

> [...]
    > e-maili"? Bo mi sie to nie podoba i nie chce do nich pisac.
    > Wszystkie te ogloszenia sa do siebie bardzo bodobne, czy to jakis

    Zazwyczaj gorzej - rozsylasz ludziom spam

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 3. Data: 2003-08-15 07:25:13
    Od: "gama" <g...@p...onet.pl>

    chodzi o to zeby nabijac im kase klikajac na platne maile. ty za to zaplacisz

  • 4. Data: 2003-08-16 15:05:51
    Temat: Odp: "Obsluga e-maili"? O co tym ludziom chodzi?
    Od: "zdegustowany" <x...@w...pl>

    Użytkownik Mrowka <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bhm561$d9g$...@a...news.tpi.pl...

    > Dlaczego,ja mialabym za to placic,w jaki sposob?

    Oni sami nie wiedzą w czym rzecz dlatego piszą że ty masz nabijać kasę innym
    . Totalna bzdura otrzymujesz produkt i go sprzedajesz , Twoje zyski zależą
    tylko od Twojej inicjatywy.

  • 5. Data: 2003-08-16 20:49:33
    Od: "Mrowka" <m...@w...pl>

    Użytkownik "gama" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > chodzi o to zeby nabijac im kase klikajac na platne maile. ty za to
    zaplacisz

    Dlaczego,ja mialabym za to placic,w jaki sposob?

    magda

  • 6. Data: 2003-08-16 21:04:28
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    > . Totalna bzdura otrzymujesz produkt i go sprzedajesz , Twoje zyski zależą
    > tylko od Twojej inicjatywy.

    Zaraz, zaraz...inicjatywa-zyski, to napewno nie jest bzdurą. Rozwiń troche
    temat

  • 7. Data: 2003-08-17 13:46:18
    Temat: Re: Odp: "Obsluga e-maili"? O co tym ludziom chodzi?
    Od: w <n...@d...sie>

    > . Totalna bzdura otrzymujesz produkt i go sprzedajesz , Twoje zyski zależą
    > tylko od Twojej inicjatywy.

    jestem zdegustowany twoją głupotą

  • 8. Data: 2003-08-17 17:07:14
    Od: "zairazki" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik Sławek <s...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bhm66k$gou$...@i...gazeta.pl...
    [..]
    > Zaraz, zaraz...inicjatywa-zyski, to napewno nie jest bzdurą. Rozwiń
    troche
    > temat
    Okazyjnie to trochę trenowałem (w zastępstwie właściciela konta). Jako
    laik nie znający szczegółów opisuję to "łopatologicznie". W wybranym
    systemie (a jest tego jak pcheł na starym bezpańskim kundlu i każdy
    najlepszy) dostajesz e-maila z tematem np. "0,0025 c coś tam".
    Otwierasz list, w morzu reklam znajdujesz właściwy link, klikasz,
    otwiera się jakaś mniej czy (częściej) bardziej badziewna strona,
    banner na stronie każe Ci czekać np 20 czy 45 sekund i zalicza na
    Twoje konto wizytę na stronie i uzupełnia Twoje konto w systemie o
    badziewny ogryzek centa. Robiliśmy potem z właścicielem konta
    oszacowania, i wyszło że zapieprzając w większej liczbie systemów na
    okrągło na stałym łączu siakieś 8 - 10 godzin dziennie do ogłupienia
    może wyciągniesz kilka stówek złotówek teoretycznych, bo w praktyce
    będziesz zachęcany do tworzenia grup osiołków zaiwaniających na Twoje
    konto jak w klasycznym MultiLevel Marketingu. Do tego na skrzynkę walą
    tony zwykłego spamu.
    I to by było na tyle. Zwykły pracownik fizyczny bez kwalifikacji
    wyciąga na godzinę pracy "narzędziem do ręcznej restrukturyzacji
    powierzchni gleby" więcej złotówek. A miejsca na górze sieci są już
    dawno zajęte :) i prawdziwą kasę młóci ktoś inny.

    Twoje zyski zależą od Twojej inicjatywy - prawda, ale inicjatywa
    ograniczana jest ilością płatnych linków w poczcie - proste? Nooo,
    chyba że jesteś geniuszem skryptowym i całą robotę za Ciebie będzie
    odwalał skomplikowany system przetwarzania przesyłek. Też zabawa na
    parę tygodni, ale przynajmniej już jest walor edukacyjny.

    Zabezpieczeń oczywiście żadnych nie ma. Ponoć gdzieś tam ta Twoja kasa
    jest, ale jak operator "pojedzie na urlop" to możesz najwyżej
    zresetować swoją maszynę i zająć się czymś bardziej sensownym :)

    Do tego jakieś elementy programów lojalnościowych, czasem ochłap w
    postaci loterii, gdzie za część uzbieranej kasy masz szansę wygrać od
    razu parę $ i takie podobne ogłupiające bzdety.

    pozdrowionka w wysokim stopniu zdegustowane powyższym śle
    zairazki

  • 9. Data: 2003-08-18 13:59:58
    Od: "piotr" <p...@w...pl>

    > Zazwyczaj gorzej - rozsylasz ludziom spam

    skukinsyny jedne