PracaGrupypl.praca.dyskusje › OT - zniknięcie postu...

  • 1. Data: 2005-11-02 14:43:25
    Temat: OT - zniknięcie postu...
    Od: <a...@n...pl>

    Mili Grupowicze,

    Wyjaśnijcie mi proszę jak to jest możliwe, że zniknął mój post?
    Czy maczał w tym palce pracodawca, o którym próbowałam zrobić wywiad na
    grupie dyskusyjnej?
    Moje pytanie brzmiało: jak się pracuje w firmie ?.
    Najpierw nikt nie odpowiadał, potem jak podałam o jakie konkretnie chodzi
    stanowisko to odpisał mi jeden człowiek z zapytaniem co chciałabym
    konkretnie wiedzieć. Podał się za osobę, która rzekomo pracuje w tej firmie
    x.
    Napisałam mu na adres prywatny kilka pytań, na które niestety nie otrzymałam
    odpowiedzi, a minęło już sporo czasu.
    Może nie powinnam się nad tym roztkliwiać, ale jednak bardzo mnie to dręczy
    i uważam że jest to pewna forma ograniczenia wolnej wymiany informacji na
    grupie dyskusyjnej.
    Czy Wam też się kiedyś tak zdarzyło, że post został przez kogoś usunięty?

    Za wszelkie wyjaśnienia z góry dziękuję,
    Asia

  • 2. Data: 2005-11-02 15:12:50
    Temat: Re: OT - zniknięcie postu...
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    a...@n...pl napisał(a):

    > Wyjaśnijcie mi proszę jak to jest możliwe, że zniknął mój post?

    Skąd zniknął?

    > Czy maczał w tym palce pracodawca, o którym próbowałam zrobić wywiad na
    > grupie dyskusyjnej?

    Moje fusy mówią, że to byli cylkiści.

    Chodzi o ten post: <dj7p6d$ia4$1@atlantis.news.tpi.pl>?

> [...]
    > Napisałam mu na adres prywatny kilka pytań, na które niestety nie
    > otrzymałam odpowiedzi, a minęło już sporo czasu.

    I my mamy wiedzieć dlaczego ktoś nie odpisuje Ci na maila?

    > Może nie powinnam się nad tym roztkliwiać, ale jednak bardzo mnie to
    > dręczy i uważam że jest to pewna forma ograniczenia wolnej wymiany
    > informacji na grupie dyskusyjnej.

    To w końcu chodzi o grupę, czy odpowiedź na maila? I co jest tym
    ograniczaniem?

    > Czy Wam też się kiedyś tak zdarzyło, że post został przez kogoś usunięty?

    Jak serwer nawali to czasem sam gubi posty.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc pl

  • 3. Data: 2005-11-02 15:28:17
    Od: <a...@n...pl>

    Dzięki za Twoją niesympatyczną i mało konstruktywną odpowiedź.

    Użytkownik "Paweł 'Styx' Chuchmała" <s...@t...ds.pwr.wroc.pl> napisał w
    wiadomości news:dkal0m$hrb$1@panorama.wcss.wroc.pl...

  • 4. Data: 2005-11-02 15:47:36
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    a...@n...pl napisał(a):

    > Dzięki za Twoją niesympatyczną

    Jak zwał tak zwał.

    > i mało konstruktywną odpowiedź.

    Lol.
    Najpierw naucz się zadawać pytania. Polecam: http://rtfm.bsdzine.org/

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc pl

  • 5. Data: 2005-11-02 20:18:44
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    a...@n...pl napisał(a):
    > Dzięki za Twoją niesympatyczną i mało konstruktywną odpowiedź.
    Po pierwsze - odpowiadaj prosze pod a nie nad postem.
    Po drugie... napisalas bardzo nieskladnie o co Ci chodzi. Wiec nie
    obrazaj sie tylko napisz raz jeszcze o co Ci chodzi. Bo nie rozumiem
    jaki ma zwiazek fakt ze nikt Ci nie odpisal z ogranizcaniem wolnej
    wymiany informacji.
    Aha... szansa na to zeby pracodawca spowodowal usuniecie Twojego postu
    jest raczej niewielka.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl