PracaGrupypl.praca.dyskusje › moja historia - jak informatyk z poznania pracuje i zyje w szwajcarii

  • 141. Data: 2009-08-27 13:28:42
    Temat: Re: [OT] Re: moja historia - jak informatyk z poznania pracuje i zyje w szwajcarii
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h75n0t$e51$1@news.onet.pl Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Szkoda że rodzice Jotte'a nie zastosowali się do jego rad. Albo
    > dziadkowie. Jak świat światem ludzkość była biedna i mimo to dzieci
    > rodziło się dużo. Żyły w biedzie, aby na starość utrzymać biednych
    > rodziców. Gdyby uznać, że rozmnażać mogą się tylko przynajmniej średnio
    > zamożni, ludzkość by dawno wyginęła.
    > Jak widać wystarczy 100 lat życia w dobrobycie w dziesiątkach tysięcy lat
    > historii ludzkości, aby takie oszołomy jak Jotte uznawały, że rozmnażanie
    > przysługuje tylko bogatym.
    Nie po raz pierwszy zadziwia mnie prostota twojego umysłu i wynikający z
    niej brak rzetelnej wiedzy oraz umiejętności wnioskowania, zastępowany - jak
    zwykle u głupoców - konfabulacjami.
    Nie będę, rzecz jasna, rozprawiał o błędach twoich przodków, bo takie rzeczy
    podnosi i odwołuje się do nich tylko kompletne bydlę.
    Natomiast w naturze istnieje zjawisko posiadania potomstwa jedynie przez
    parę alfa, zjawisko posiadania przez samca alfa haremu oraz walki o samice.
    Zjawiska te powodują, że większa część osobników składających się na stado
    (odpowiednik społeczności u homo niekiedy sapiens) nie posiada nigdy
    potomstwa. I jakoś te gatunki nie wygineły (dopóki sie do nich homo żadko
    sapiens nie dobrał).
    Tak więc do szkoły, synku, do szkoły, nawet czas dogodny po temu się zbliża.
    Chyba, że lepiej jednak do lekarza...

    --
    Jotte

  • 142. Data: 2009-08-27 14:11:19
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Jotte wrote:

    > (dopóki sie do nich homo żadko sapiens nie dobrał).

    Wstydzisz się chociaż? :-)

  • 143. Data: 2009-08-27 14:32:04
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h764ah$fdu$1@atlantis.news.neostrada.pl cef
    <c...@i...pl> pisze:

    > Wstydzisz się chociaż? :-)
    Tak.
    Nie zauważyłem, psiakrew, sorry.

    --
    Jotte

  • 144. Data: 2009-08-27 17:38:42
    Od: Tomek <t...@t...pl>

    czy ktoś ci broni się nie rozmnażać, nawet dobrze że nam tej przyjemności
    nie uczynisz, więcej jotte na świecie to dla tego świata ogromna strata..
    ps - od innych, czy chcą się rozmnażać czy nie, po prostu się odpierdol
    frajerze!

  • 145. Data: 2009-08-27 18:17:16
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:op.uzb0msqwd32805@nanosoft.chello.pl Tomek
    <t...@t...pl> pisze:

> [...]
    > przyjemności nie uczynisz, więcej jotte na świecie to dla tego świata
    > ogromna strata.. ps - od innych, czy chcą się rozmnażać czy nie, po
    Kto wysrał na świat to _coś_ ?

    --
    Jotte

  • 146. Data: 2009-08-28 06:55:19
    Od: Piotr <p...@g...com>

    On 2009-08-27 15:28, Jotte wrote:
> [...]
    > się na stado (odpowiednik społeczności u homo niekiedy sapiens) nie
    > posiada nigdy potomstwa. I jakoś te gatunki nie wygineły (dopóki sie do

    Bez urazy, ale zaczynasz już pieprzyć ...

    --
    Piotr Piwko
    http://www.embedded-engineering.pl/

  • 147. Data: 2009-08-28 08:17:17
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2009-08-27 15:28, Jotte pisze:

> [...]
    > Zjawiska te powodują, że większa część osobników składających się na stado
    > (odpowiednik społeczności u homo niekiedy sapiens) nie posiada nigdy

    No jasne.
    http://terlikowski.salon24.pl/122158,pogarda-cwierci
    nteligentow

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 148. Data: 2009-08-28 08:19:33
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2009-08-27 15:27, Jotte pisze:

    > O tak, tak. zawiera ona bardzo istotne informacje.

    To się zdecyduj: wrotki się zostawia czy nie?

    > Słowem - pełna wolność wypowiedzi.

    Tu się zgadzamy.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 149. Data: 2009-08-28 13:19:11
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h783r0$mke$2@inews.gazeta.pl Mich@l
    <k...@t...cy> pisze:

    > No jasne.
    > http://terlikowski.salon24.pl/122158,pogarda-cwierci
    nteligentow

    Tekst, jak tekst, typowo tabloidowy. Nie rozumiem jednak w jaki sposób
    odnosisz go do tego, co ja napisałem? Nadinterpretujesz coś?

    --
    Jotte

  • 150. Data: 2009-08-28 13:28:31
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h783v8$mke$3@inews.gazeta.pl Mich@l
    <k...@t...cy> pisze:

    > To się zdecyduj: wrotki się zostawia czy nie?
    Powiem tak - treść tego co na grupach publikują to w zupełności sprawa
    autora (nie wdaję się tu w kwestię treści naruszających prawo). Netykieta, o
    której coś tam pobąkiwałeś to jedynie "prawo" zwyczajowe (raczej: wskazówki,
    dobre rady wujka), owszem w pewnych aspektach logiczne i rozsądne, ale - nic
    zobowiazującego. To tak, jak zwyczajowo nie puszczamy bąków przy stole (w
    każdym razie nie głośno), ale jak ktoś puszcza to co mu zrobisz? Najwyżej
    możesz sobie pójść.
    IMO wrotki należy zostawiać i powinny zawierać prawidłowo podany MID aby
    łatwo było dotrzeć do treści pierwotnej, do której się odnosisz. I to nie z
    powodu jakiegoś tam "prawa" tylko z czystego rozsądku i logiki.

    --
    Jotte