PracaGrupypl.praca.dyskusje › Licencjat

  • 11. Data: 2003-05-29 13:37:53
    Temat: Re: (OT)Licencjat
    Od: MichaL <m...@w...pl>

    > hehe, alt+enter w outlooku (jak pod netszkapa nie pamietam bo dawno nie
    > widzialem) panie dial-2890.zgora.dialog.net.pl;)

    no i juz mnie namierzyli :(

    > Mozna sie ucieszyc ze sie wie;)
    >
    > A tak powaznie to mniej wiecej wiadomo kto i skad i do kogo kierowac
    > ewentualne zazalenie na np chamskie zachowanie danego osobnika.
    > pozdr
    > /p

    dzieki
    m.

  • 12. Data: 2003-06-03 09:05:02
    Temat: Re: Licencjat
    Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KrzysztofM" <krzysiek@_NOSPAM_dvdinfo.prv.pl> napisał w
    wiadomości news:bb4c6j$hv7$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Szatan" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > >
    > no więc mnie kosztowała ładnych parę miesięcy pracy ....

    Policzmy:
    100 stron * 4 egzemplarze = ryza zadrukowanego papieru (jak czarnobialy to
    po okolo 10 gr za sztuke) = 50 zł
    ksero materiałów - kolejne 50 zł.
    Oprawa - 12 zł * 4 - kolejne 50 zł
    prąd do zasielnia komputera, bilety na dojaz do biblioteki i promotora,
    kolejne 50 zł

    W sumie w 200 zł da się zamknąć.

    Należy doliczyc oczywiście koszt robocizny - około 10 dniówek, czyli jakies
    powiedzmy 500 zł (w koncu to student wiec za duzo by i tak nie zarobił -
    pewnie tyle dostałby w markecie przy kasie).

    Suma sumarum wychodzi 700 zł, do tego koszty obrony (kwiaty, opłata za
    dyplom) i pewnie tysiąca by zabrakło, zwłaszcza jak by sie chciało doliczyć
    kosz imprezy po :-)))

    Pozdro

    Maseł

    --