PracaGrupypl.praca.dyskusje › II-etap rozmowy kwalifikacyjnej

  • 1. Data: 2003-05-28 18:02:24
    Temat: II-etap rozmowy kwalifikacyjnej
    Od: "Pracuś" <g...@N...gazeta.pl>

    Czego można się spodziewać na drugiej rozmowie kwalif., gdy na pierwszej
    zostało powiedziane chyba wszystko?! Macie jakieś doświadczenia w tym
    temacie? Czy znowu może się pojawić pytanie typu: "7*9=..."?, lub "radzenie
    sobie ze stresem"?
    Z góry dzięki :-)
    (Dotyczy stanowiska na 'najniższym poziomie'.)

  • 2. Data: 2003-05-29 09:44:07
    Temat: Re: II-etap rozmowy kwalifikacyjnej
    Od: "Elsa" <e...@N...o2.pl>

    Ja mialam II etap, ale wlasciwie powtarzalam to samo, bo poprzednim razem
    nie bylo jednego z wlascicieli. No i rozmowa o wynagrodzeniu...