PracaGrupypl.praca.dyskusje › porozumienie stron - zasilek - pilne!!!!

  • 1. Data: 2003-05-28 15:02:49
    Temat: porozumienie stron - zasilek - pilne!!!!
    Od: "NASH" <n...@t...pl>

    witam serdecznie!!!

    sprawa jest taka ze osoba chce zmienic miejsce zamieszkania, ma umowe na
    czas nie okreslony i chce sie zwolnic za porozumieniem stron z powodu zmiany
    miejsca zamieszkania. problem jest w tym czy isctnieje taka forma zwolnienia
    (kp o tym nie wspomina) i czy mozna otrzymac w takim trybie zasilek dla
    bezrobotnych na pelne 12 miesiecy. prosze o podstawe prawna.
    z gory wielki dzieki

    Im mniej wiesz tym ważniejsze wydaje Ci się to co wiesz!!!
    NASH

  • 2. Data: 2003-05-28 15:29:19
    Temat: Re: porozumienie stron - zasilek - pilne!!!!
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    "NASH" <n...@t...pl> wrote in message news:bb2j2p$5u7$1@news.onet.pl...
> [...]
    > (kp o tym nie wspomina) i czy mozna otrzymac w takim trybie zasilek dla
    > bezrobotnych na pelne 12 miesiecy. prosze o podstawe prawna.

    Zasilek jest wyplacany przez 6 miesiecy.

    Kania
    GG: 299238

  • 3. Data: 2003-05-28 17:44:21
    Od: "NASH" <n...@t...pl>

    > Zasilek jest wyplacany przez 6 miesiecy.

    niby dlaczego????

    NASH

  • 4. Data: 2003-05-28 18:01:04
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 28 May 2003 17:29:19 +0200, "Kania"
    <k...@p...onet.pl> zakodował:

    >Zasilek jest wyplacany przez 6 miesiecy.

    Przy porozumieniu przez 3 miesiące i dopiero po 3 miesiącach.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 5. Data: 2003-05-28 18:05:03
    Od: "NASH" <n...@t...pl>

    > Przy porozumieniu przez 3 miesiące i dopiero po 3 miesiącach.
    nie macie pojecia o czym piszecie. owszem przy porozumieniu stron wyczekuje
    sie 3 miechy ale dlugosc zasilku zalezna jest od wysokosci stopy bezrobocia
    w danym powiecie. u mnie jest 12 miechow wiec nie generalizujcie. a co do
    wyczekiwania to art 27 ust 1 pkt 3 ustawy o zatrudnieniu i przeciwdzialaniu
    bezrobociu mowi ze jezeli porozumienie stron nastepuje z powodu zmiany
    miejsca zamieszkania to karencja nie obowiazuje.
    moje pytanie jest o to czy pracodawca musi na swiadectwie pracy owy fakt
    zmiany miejsca zamieszkania zamiescic.

  • 6. Data: 2003-05-28 19:12:54
    Od: "Jo" <j...@w...pl>

    Użytkownik "NASH" <n...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zmiany miejsca zamieszkania zamiescic.
    > --
    > Im mniej wiesz tym ważniejsze wydaje Ci się to co wiesz!!!

    nic mi nie wiadomo o obowiązku zamieszczenia takiej informacji, ale
    przecież chyba to żaden problem by na prośbę pracownika taką informację
    zamieścić.
    JO

  • 7. Data: 2003-05-28 19:13:32
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    zasilek (6/12/18 mies) ulega skroceniu tylko jesli pracwonik sam odejdzie z
    firmy (porozumienie, wypowiedzenie), porozumieniea stron (ale z przyczyn
    pracownika) lub zostanie zwolniony z 52 (dyscyplinka)
    w przyp wypowiedz pracodawcy, porozumienia (pracodawca lub zamina miejsca
    zam.)
    zasilek NIE ulega skroceniu

    Jean

  • 8. Data: 2003-05-28 19:17:58
    Od: "Jo" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Jo" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > nic mi nie wiadomo o obowiązku zamieszczenia takiej informacji, ale
    > przecież chyba to żaden problem by na prośbę pracownika taką informację
    > zamieścić.
    > JO

    napisałam i będę teraz ze sobą polemizowała. Bo ja tak w myśl zasady
    działania na korzyść pracownika, ale zagalopowałam się.
    A na jakiej podstawie pracodawca ma dokonać takiego zapisu? Jeśli jest
    zmiana w dowodzie osobistym to nie ma problemu, a jeżeli nie to niestety
    przecież nie ma pewności że przeprowadzisz się. Wtedy chyba pozostaje tylko
    pzredłożenie w urzędzie Pracy dokumentu potwierdzającego zmianę meldunku.

  • 9. Data: 2003-05-28 19:20:46
    Od: "NASH" <n...@t...pl>

    czesc Jean

    tylko jak to udokumentowac w urzedzie bo ja jeszcze w swoim nie mialem
    takiego przypadku (w czasie mojej pracy). potrzeban mi ta wiadomosc pilnie
    na dzisiaj a dopiero jutro bede mogl podpytac kolezanek w pracy

    Im mniej wiesz tym ważniejsze wydaje Ci się to co wiesz!!!
    NASH (tomek w domu)

    gg: 986254

  • 10. Data: 2003-05-29 09:18:41
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > tylko jak to udokumentowac w urzedzie bo ja jeszcze w swoim nie mialem
    > takiego przypadku (w czasie mojej pracy). potrzeban mi ta wiadomosc pilnie
    > na dzisiaj a dopiero jutro bede mogl podpytac kolezanek w pracy

    dokumety potw zmiane miejsca zamieszkania

    Jean