PracaGrupypl.praca.dyskusje › Licencjat

  • 1. Data: 2003-05-28 20:04:17
    Temat: Licencjat
    Od: "Szatan" <m...@w...pl>

    czy ktos moze wie ile kosztuje (+-) praca licencjacka z ekonomii?

  • 2. Data: 2003-05-28 20:30:00
    Temat: Re: Licencjat
    Od: "przemo77" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szatan" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > czy ktos moze wie ile kosztuje (+-) praca licencjacka z ekonomii?

    odpowiem ci zanim zwala sie na ciebie gromy od innych userow.
    Okolo 500 zl - zalezy tez na jaka ocene, teoria czy takze program, ale mysle
    ze 5 baniek mozesz przyjac za kwote wyjsciowa

  • 3. Data: 2003-05-28 20:51:14
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "przemo77" <p...@p...onet.pl> wrote in

    /ciach.../

    > odpowiem ci zanim zwala sie na ciebie gromy od innych userow.
    > Okolo 500 zl - zalezy tez na jaka ocene, teoria czy takze program, ale
    > mysle ze 5 baniek mozesz przyjac za kwote wyjsciowa

    Szkoda gromow na takiego typka - wazne, ze jest na tyle nierozsadny, ze zostawia
    slady
    swiadczace o jego zainteresowaniu tematem. Moga sie kiedys przydac.

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 4. Data: 2003-05-28 21:02:18
    Od: "p...@g...pl" <s...@g...pl>

    "przemo77" <p...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    mysle
    > ze 5 baniek mozesz przyjac za kwote wyjsciowa

    Szkoda gadać.

  • 5. Data: 2003-05-28 21:45:31
    Od: "czarls" <c...@o...pl>

    > Szkoda gromow na takiego typka - wazne, ze jest na tyle nierozsadny, ze
    zostawia slady
    > swiadczace o jego zainteresowaniu tematem. Moga sie kiedys przydac.

    np. mozemy odczytać

    pa169.mielec.sdi.tpnet.pl

    to juz chyba dużo

    C.K.

  • 6. Data: 2003-05-29 07:20:35
    Od: "KrzysztofM" <krzysiek@_NOSPAM_dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "Szatan" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > czy ktos moze wie ile kosztuje (+-) praca licencjacka z ekonomii?

    no więc mnie kosztowała ładnych parę miesięcy pracy ....

    pozdr
    Krzysiek

  • 7. Data: 2003-05-29 09:49:08
    Temat: Re: (OT)Licencjat
    Od: MichaL <m...@w...pl>

    > zostawia slady
    >
    > np. mozemy odczytać
    >
    > pa169.mielec.sdi.tpnet.pl

    A jak to mozna odczytac ? U mnie sie nie pojawia :(
    I co na przyklad mozna potem z tym czyms zrobic ?
    pozdrawiam
    michal

  • 8. Data: 2003-05-29 10:01:46
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MichaL" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A jak to mozna odczytac ? U mnie sie nie pojawia :(

    hehe, alt+enter w outlooku (jak pod netszkapa nie pamietam bo dawno nie
    widzialem) panie dial-2890.zgora.dialog.net.pl;)

    > I co na przyklad mozna potem z tym czyms zrobic ?
    Mozna sie ucieszyc ze sie wie;)

    A tak powaznie to mniej wiecej wiadomo kto i skad i do kogo kierowac
    ewentualne zazalenie na np chamskie zachowanie danego osobnika.
    pozdr
    /p

  • 9. Data: 2003-05-29 10:29:54
    Od: "Szatan" <m...@w...pl>

    no fakrtycznie moga Ci sie przydac , jak kiedys dostaniesz koparke
    i bedziesz kopal rowy pod kable to sie do mnie dokopiesz i...?

  • 10. Data: 2003-05-29 11:00:30
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Szatan" <m...@w...pl> wrote in

    > no fakrtycznie moga Ci sie przydac , jak kiedys dostaniesz koparke
    > i bedziesz kopal rowy pod kable to sie do mnie dokopiesz i...?

    Odpowiadaj pod postem - dostawanie plonkow nie jest chyba Twoim celem ?
    MI sie na nic nie przydadza, ale zludne poczucie anonimowosci moze sie kiedys zemscic

    w najmniej oczekiwanym momencie - szczegolnie jesli planujesz kupno dyplomu.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.