PracaGrupypl.praca.dyskusje[OT] - Akademia Pana P. › Re: [OT] - Akademia Pana P.
    From: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [OT] - Akademia Pana P.
    Date: Thu, 16 Oct 2003 23:45:16 -0700
    Sender: n...@o...pl@pierdol.ninka.net

    On Fri, 17 Oct 2003 00:27:14 +0200
    "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> wrote:

    > W normalnym kraju tak. W kraju w ktorym znaczna czesc absolwetow z
    > tytulem inzyniera informatyka i wpisana w cv znajaomoscia zagadnien
    > sieciowych nie potrafi wpasc na to, ze dwa komputery nie widza sie
    > tylko dlatego ze maja ustawione rozne sieci - przyjmowanie
    > oczywistosci i efektywnosci takich rozwiazan moze doprowadzic firme
    > do upadku...

    nie no BEZ JAJ!

    ja zadnej informy nie konczylam, a komputery w mala siec lokalna umiem
    zestawic (tj. skonfigurowac odpowiednio maske, gateway, adres IP plus
    jakies DHCP pod linuxem jak trzeba.

    do tego nie trzeba studiow konczyc!!!!!!!!!!!!
    AAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!

    PS: chryste panie, to co ci informatycy niby na tych studiach robia?????
    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun