PracaGrupypl.praca.dyskusje › OPIEKA NAD DZIECKIEM LUB OSOBA STARSZA

  • 1. Data: 2003-08-13 13:15:27
    Temat: OPIEKA NAD DZIECKIEM LUB OSOBA STARSZA
    Od: "Monika Kochan" <m...@m...gov.pl>

    Witam:)
    Chetnie zaopiekuje sie jakims malenstwem, lub osoba starsza. Mam w tym duze
    doawiadczenie. Opiekowalam sie juz kilkoma dziecmi od 2 miesiaca do 6 roku
    zycia.
    Jestem odpowiedzialna i sumienna a przede wszystkim cierpliwa i z duzym
    sercem.
    Pozdrawiam Zainteresowanych.
    Grażyna Młyńska
    m...@k...biz

  • 2. Data: 2003-08-13 15:10:25
    Temat: Re: OPIEKA NAD DZIECKIEM LUB OSOBA STARSZA
    Od: Firma Matylda <f...@A...matylda.info>

    Monika Kochan wrote:

    zapraszamy do nas:)
    Pilnie potrzebujemy niań, opiekunek i gosposi.

    Pozdrawiam
    Rafał
    Matylda
    tel: 022 446 71 64
    tel: 0 609 196 180
    email: f...@m...info
    http://www.matylda.info

  • 3. Data: 2003-08-14 06:38:23
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    Użytkownik "Firma Matylda" <f...@A...matylda.info> napisał w
    wiadomości news:bhdk9a$1mqm$1@foka1.acn.pl...
    > Monika Kochan wrote:
    >

    > zapraszamy do nas:)
    > Pilnie potrzebujemy niań, opiekunek i gosposi.

    Tak z czystej ciekawości czy przyjęlibyście do pracy w charakterze niani
    mężczyznę, który wychował np. trójke własnych dzieci?

  • 4. Data: 2003-08-14 22:49:00
    Od: Firma Matylda <f...@A...matylda.info>

    winetu wrote:

    > Tak z czystej ciekawości czy przyjęlibyście do pracy w charakterze niani
    > mężczyznę, który wychował np. trójke własnych dzieci?

    Przyjęlibyśmy. Problemem raczej byłby ze strony klientów,
    ponieważ zdecydowana więkoszość naszych Klientów poszukuje opiekun-ki a nie
    opiekun-aa do dziecka. Zdarzyła nam się jednak kilkakrotnie sytuacja, że
    mamy pozostawiały nam możliwość przedstawiania kandydatur opiekunek płci
    męskiej, mieliśmy również kilkakrotnie szansę gościć w naszej firmie panów,
    przeważnie młodych, z wykształceniem pedagogicznym , z doświadczeniem w
    opiece nad dziećmi (świetnie spawdzają się jako opiekunowie do starszych
    dzieci). Zdarzyło nam się również gościć u nas dzienniekarza, który podszył
    się pod 'Pana Nianię' telefonując do warszawskich agencji.
    Ku memu zdziwieniu po kilku tygodniach znalazłem ciekawy artykuł w "Zyciu
    Warszawy", w którym relacjonował wizytę w naszej firmie. Jak się okazało,
    byliśmy jedyną agencją, która dała szansę "Panu Niani" na znalezienie
    pracy.
    Dla zainteresowanych link do artykułu
    http://www.zw.com.pl/apps/tekst.jsp?place=zw_archive
    &news_id=5081

    Pozdrawiam
    Rafał

    Matylda
    tel: 022 446 71 64
    email: f...@m...info
    http://www.matylda.info

  • 5. Data: 2003-08-16 05:31:46
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    Użytkownik "Firma Matylda" <f...@A...matylda.info> napisał w
    wiadomości news:bhh3k6$ovj$1@foka.acn.pl...

    ciach

    Jak się okazało,
    > byliśmy jedyną agencją, która dała szansę "Panu Niani" na znalezienie
> [...]
    Jako ciekawostkę podam, że na pl.praca.oferowana było ogłoszenie o piekunkę
    dla 5 letniego dziecka i płeć opiekunki nie odgrywała znaczenia. No to
    następuje duza unifikacja zajęć bez względu na płeć. Kobiety walczą i
    dźwigają ciężary a meżczyźni wychowują dzieci. Może to i dobrze. Skończy się
    gadanie jak to one czy oni maja dobrze. Od każdej pracy kości (mózgi) bola
    inaczej. Pozdrawiam.