PracaGrupypl.praca.dyskusje › OFERTA PRACY

  • 51. Data: 2003-09-22 11:35:01
    Temat: Re: OFERTA PRACY
    Od: " " <s...@N...gazeta.pl>

    BLACK.CO <s...@i...pl> napisał(a):

    > A czy ty czytałeś mojego posta ???

    Którego posta - napisałeś wiele postów.

  • 52. Data: 2003-09-22 11:53:04
    Od: "BLACK.CO" <s...@i...pl>

    Użytkownik <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości news:bkmmp5

    > Którego posta - napisałeś wiele postów.

    Czy czytałeś mojego posta - ofertę pracy
    o którą tyle szumu.

  • 53. Data: 2003-09-22 12:02:16
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    BLACK.CO <s...@i...pl> napisał(a):

    > Czy czytałeś mojego posta - ofertę pracy
    > o którą tyle szumu.

    A gdzie można tego posta przeczytać.

  • 54. Data: 2003-09-22 12:21:55
    Od: "BLACK.CO" <s...@i...pl>

    > A gdzie można tego posta przeczytać.

    Moderator schował go sobie na dyskietce.
    Dlaczego się więc mądrzysz jak nie znasz przedmiotu sporu ?
    jeśli chcesz to wyślę tobie tego posta (ofertę pracy)
    może nabierzesz innego spojrzenia

    Moderator mi pisze że czeka na moją ofertę poprawioną
    poprawiłem, wysłałem i nadal nic

  • 55. Data: 2003-09-22 12:42:06
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    BLACK.CO <s...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > jeśli chcesz to wyślę tobie tego posta (ofertę pracy)
    > może nabierzesz innego spojrzenia
    >
    > Moderator mi pisze że czeka na moją ofertę poprawioną

    Kolego, nie obraź się, ale masz naprawdę jakieś problemy z komunikacją.

    1. Nie potrafisz przeczytać i zrozumieć prostego tekstu (FAQ p.p.o)
    2. Nie potrafisz napisać prostego posta z ofertą pracy
    3. Nie przyjmujesz do wiadomości uwag, które ludzie ci piszą
    4. Smarujesz jakieś bzdurne posty wkoło Wojtek te same
    5. Nie potrafisz znaleźć innych miejsc z ogłoszeniami
    6. Domagasz się ode mnie przeczytania posta, który jest niedostępny (jak
    zatrudnisz pracownika to też będziesz wydawał mu polecenia w nieistniejących
    postach ?)
    7. ............

    I ty chcesz prowadzić biznes i być pracodawcą ????

  • 56. Data: 2003-09-22 12:51:32
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    BLACK.CO <s...@i...pl> wrote:

    > Moderator mi pisze że czeka na moją ofertę poprawioną
    > poprawiłem, wysłałem i nadal nic

    Powtórzę ponownie. Od 15 września nie mam żadnego artykułu przez Ciebie
    napisanego.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 57. Data: 2003-09-22 17:15:52
    Od: "BLACK.CO" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Powtórzę ponownie. Od 15 września nie mam żadnego artykułu przez Ciebie
    > napisanego.

    od 15 września wysłałem na grupę jeszcze raz poprawionego posta 21-09 oraz
    dzisiaj (22)
    więc albo ściemniasz albo Twoje automaty są z góry nastawione na wycinkę
    wszystkiego
    ode mnie bo nawet nie mogę nikomu odpowiedzieć na pl.praca.oferowana i
    pl.praca.szukana

    Dziękuję Tobie za współpracę
    i za robienie z net-sieci przestrzeni dla wszystkich
    .......................... wybranych

    Nie jestem głąbem za którego mnie uważasz
    a mimo to nie rozumiem co jest nie tak z poniższą treścią
    Za to mogę stwierdzić iż treść przykładowego posta ze strony
    http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ
    jest niezgodna z obowiązującym prawem w naszym kraju

    POZNAŃ / PROGRAMISTA VB.NET

    Poszukuję osoby piszącej programy w VB.NET do współpracy w zakresie
    tworzenia specjalistycznych aplikacji obsługujących różnego rodzaju procesy
    biznesowe firm.
    Tworzone oprogramowanie będzie wykorzystywało bazy danych (MS SQL SERVER lub
    MSDE) oraz technologie internetowe (publikowanie danych, przesyłanie
    danych).

    !! U W A G A !!
    Oferta skierowana jest do osób które podejmą się budowy, utrzymania i
    rozwoju działu programistycznego w mojej firmie.

    Oczekuję
    - Znajomości środowiska VB.net z wykorzystaniem baz danych (MS SQL SERVER
    lub
    MSDE) i technologii internetowych (publikowanie danych, przesyłanie danych)
    - Gotowość do współpracy (własna działalność gospodarcza lub rozliczenia od
    zysku)

    Proponuję
    - Wiedzę merytoryczną przy tworzeniu oprogramowania w odpowiednich
    dziedzinach biznesowych
    - Udział w zyskach ze sprzedaży wyprodukowanego oprogramowania

    Kontakt
    BLACK.CO
    Sebastian Nowak
    Tel: 505 023 674

  • 58. Data: 2003-09-22 17:43:32
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    BLACK.CO <s...@i...pl> wrote:

> [...]
    > wszystkiego
    > ode mnie bo nawet nie mogę nikomu odpowiedzieć na pl.praca.oferowana i

    1. Chyba najwyższy czas, abyś przestał mnie pomawiać
    2. Dla odmiany mógłbyś zapytać administratora Twojego serwera, co się dzieje
    z artykułami, które wysyłasz - do moderatora one nie trafiają

    > Dziękuję Tobie za współpracę
    > i za robienie z net-sieci przestrzeni dla wszystkich
    > .......................... wybranych

    3. Najwyższy chyba także czas zakończyć mało kulturalne prywatne wycieczki,
    bo ta grupa do tego nie służy

    Dziękuję.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 59. Data: 2003-09-22 17:47:14
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    // ciach //

    ten tekst o spamie ma duuużo lat. Więc nie przypisuj tego np. kolegom z ppo.

    a przechodząc do meritum - wysyłasz maila do moderatora typu "sorki,
    wysłałem kilka razy, zauważyłem błędy 1.. 2... 3... i to jest osatateczna
    forma która chciałbym opublikować. git? "
    i założę się, że w najbliższym czasie post jest już umieszczony.

    trudne? chyba nie.

    ps. w sumie od kilku ładnych lat zajmuje się ogólnie nazwanym sektorem IT.
    spotykałem ludzi i "kumających czaczę" od pierwszego przeczytania instrukcji
    obsługi po totalnych lamerów i luserów (specjalnie ich odróżniam) .
    I bardzo często przy kolejny raz zadawanym tym samym pytaniu traciłem
    cierpliwość mówiąc "proszę przeczytać instrukcję raz jeszcze a potem przyjść
    do mnie po poradę". Niestety to jest naturalne, a jak ktoś nie chce
    przyswoić sobie elementarnej wiedzy dostając ją na tacy, to sory.

  • 60. Data: 2003-09-22 18:00:01
    Od: Alicja Rak <a...@w...pl>

    BLACK.CO wrote:

    > Panie Maciszko
    >
    > Pokaż że na tej grupie priorytetem jest wymiana informacji
    > o podaży pracy i wpuść mojego posta
    > lub zadaj sobie trochę trudu
    > i napisz mi (z konkretnymi wskazaniami) co jest w nim złego

    Misiu,
    Pozwole sobie sie wtracic...
    Na grupie ppo priorytetem jest zamieszczanie ogloszen o pracy (oferowanej).
    Z powodow oczywistych (dla mnie przynajmniej) taka oferta powinna byc
    kompletna (np. z umieszczona informacja o miejscu pracy/zatrudnienia w
    TEMACIE).
    Zasady jakies panuja wszedzie. Jak bedziesz chcial zamiescic ogloszenie w
    GW i nie oplacisz go to Ci go nie pusza i tyle... wowczas na nich
    naskoczysz, ze priorytetem jest informowanie o ofertach pracy?
    Zamiast docenic to, ze czlowiekowi CHCE sie moderowac te grupe... choc nikt
    mu za to nie placi... to naskakujesz na niego, zapewne nie zebrawszy pelni
    informacji o problemie (rozmawiales z osoba odpowiedzialna na Twoim
    serwerze o tym, czy informacje wogole dochodza?)

    Ali

    --
    Alicja Rak
    Dział HR, Penguin Clustering Systems