PracaGrupypl.praca.dyskusjeO pracownikach, pracodawcach, itp. › Re: O pracownikach, pracodawcach, itp.
    From: "o...@g...com" <o...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: O pracownikach, pracodawcach, itp.
    Date: 16 Nov 2006 09:49:26 -0800

    > Czeœć. Tak sobie czytam wasze wypowiedzi już od kilku dni i widzę wiele

    Witaj,

    > sprzecznoœci w tym co czytam.
    > Mianowicie to narzekanie pracodawców na pracowników i odwrotnie.
    > - Czy znam języki obce? - A pan zna? na szczęœcie po tej odpowiedzi mnie nie
    > przyjšł bo wcale nie miałam ochoty tam pracować. Zastanawia mnie jednak co
    > innego czy my jako pracownicy nie wymagamy za dużo tzn. wszyscy by chcieli
    > dobrze zarabiać, rozumie ze płaca powinna być adekwatna do pracy ale tak
    > niestety nie jest. Natomiast pracodawcy chcieli by mięć dobrych pracowników.

    Osobiscie jako koordynator nadzorujacy dostawy 1000 kontenerow
    miesiecznie do fabryki w ktorej pracuje, juz nie narzekam na
    pracodawce/ow, ale uwielbiam wysylac moje CV na wszelkie ogloszenia w
    ktorych wyczuwam falsz i oblude ( czyli zawierajace tekst : zalaczona
    fotografia oraz nie zawierajace informacji o proponowanym wynagrodzeniu
    )
    Pensji jakiej zadam od ewentualnych pracodawcow to nic takiego! zadne
    wielkie pieniadze!
    ZWYKLA POLSKA SREDNIA KRAJOWA 2616,26PLN NETTO

    > Zależy jednak kto co rozumie pod pojęciem dobry pracownik. Czy taki który ma
    > wykształcenie na papierze a praktycznie nic nie umie i co gorsza będšc
    > zatrudnianym nic nie robi, czy taki który robi wszystko i UMIE to robić ale
    > nie ma na to papierów? Sama wykonuje prace na którš teoretycznie patrzšc na
    > moje CV się nie nadaje ale pracuje już 2,5 roku i jestem w tym "dobra".
    > Pozdrawiam Monika

    W mojej firmie potrzebuje osob ktore szybko potrafia sie uczyc, od
    pewnego poziomu dawno przestalismy zwracac uwage na papierki (
    swiadectwa/dyplomy). wszedzie gdzie moge propaguje system
    kompetencyjny! teraz czy zostanie zatrudniony i czym sie bedzie
    zajmowal moj podwladny decyduje: www.thomasinternational.net
    Kosz badania jednej osoby +-200PLN

    Pozdrawiam
    Olgierd