PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy warto pracować za 1.400 zł brutto › Re: O nadzwyczajnych kokosach belferskich
    From: "andreas" <a...@y...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: O nadzwyczajnych kokosach belferskich
    Date: Tue, 19 Aug 2008 15:16:46 +0200

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <k...@n...poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:g8dq0b$rhr$1@news.onet.pl...

    > Przykłady podałem w poprzednim mailu....

    Napisałeś "przykładów jest wiele", a ja od samego początku chciałbym abyś
    wybrał sobie jeden konkretny artykuł z KP i podziedział co dzięki niemu
    mamy.
    Uwagi, że KP "cywilizuje" już słyszałem wiele razy. Jeżeli widzisz w KP coś
    konkretnego, co Twoim zdaniem ma wielką zaletę to napisz to proszę.
    Ja uważam, że cały KP wybitnie szkodzi między innymi pracownikom bo poza
    kosztami ekonomicznymi jego istnienia ponosza oni jeszcze "koszt"
    traktowania ich jak upośledzone małpy.
    Nie sądze, abyśmy sobie jako ludzie XXI wieku na to zasłużyli.

    > Ciebie przerasta, to tym bardziej chroni i Ciebie, byś nie podpisał umowy
    > nie przeczytawszy jej ze zrozumieniem bo byłaby książką podobnej wielkości
    > jak sam KP, którą warto by poznać przed podpisaniem tejże umowy. Cóż -
    > chyba, że zatrudniasz się przy kopaniu rowów i masz przekopać odtąd dotąd,
    > ale tu możesz podpisać umowę innego typu.

    Kupując loda na ulicy zawierasz umowę, która jest regulowana KC. Czytasz
    wtedy całe KC?

    --
    andreas