PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy warto pracować za 1.400 zł brutto › Re: O nadzwyczajnych kokosach belferskich
    From: venioo <v...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: O nadzwyczajnych kokosach belferskich
    Date: Sun, 17 Aug 2008 12:35:01 +0200
    <g7v246$sov$1@news.dialog.net.pl> <g7v2ul$tgk$1@news.dialog.net.pl>
    <g818u8$ats$1@news.dialog.net.pl>
    <g846fn$lnh$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <g84lgd$f84$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <g84n2k$iit$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <g86ajc$4k4$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <g86qnh$qb0$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <g87cd7$jb6$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <g87hqo$s29$1@nemesis.news.neostrada.pl>

    Ghost pisze:

    > Pisalem o _wiekszosci_ nie o _wszystkich_.

    I zastosowales odpowiedzialnosc zbiorowa: jak wiekszosc (Twoim zdaniem)
    sie obija to wszystkim nie dac uczciwych pieniedzy...

    > Tak, w szkole, nawet ten dobry nauczyciel pracuje z reguly mniej niz ma to
    > miejsce w przemysle. BTW dziwne wnioski wyciagasz.

    Taka specyfika tego zawodu jest, ze sie pracuje mniej, i trzeba sie z
    tym pogodzic po prostu. Chociaz w sumie od 8-14 i jeszcze pozniej 2h
    sprawdzania wypocin, uzupelniania papierow to wyjdzie 8h dziennie.
    Jak odliczysz wakacje to juz mniej. Ale i tak jak widze po znajomych to
    nie za bardzo odpoczywaja, tylko jada za granice dorabiac, bo pensja
    cieniutka.
    Jak wszyscy odejda do przemyslu do "prawdziwej pracy" to kto bedzie
    dzieciaki uczyl?

    [...ciecie...]

    meczy mnie juz ta rozmowa :|

    --