PracaGrupypl.praca.dyskusjeO co tu chodzi z ta praca w Uni? › Re: O co tu chodzi z ta praca w Uni?
  • Data: 2003-11-25 11:37:33
    Temat: Re: O co tu chodzi z ta praca w Uni?
    Od: Patrycja <i...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiesz co...Ja rozumiem, że jesteś kobietą i jak wszystkie kobiety posiadasz
    > specyficzną logikę rozumowania ale wytłumacz mi co zyskalibyśmy w kwestii
    > pracy w Unii gdybyśmy w większości zagłosowali na NIE. Poza tym może tak
    > zacytowalibyście POWODY, którymi kierują się wymienione przez Was kraje.
    > yamma

    To czy ktoś jest kobietą czy mężczyzną sądzę, że nie ma znaczenia.
    chyba, że uważasz, iż kobiety są mniej rozumne.
    W dużej mierze chodzi o to, że gdy była prowadzona u nas kampania
    nakłaniająca nas za głosowaniem na TAK dla UE to wszyscy mówili, że
    miejsca pracy dla Polaków będą u innych państw członkowskich. A teraz
    okazuje się, że była to g...prawda. Nie otworzyli nowych rynków pracy
    dla nas, więc tak naprawdę nie wiem co zyskaliśmy..Podwyżki cen?

    --
    Patrycja