PracaGrupypl.praca.dyskusjeO Adamie i nie tylko › Re: O Adamie i nie tylko <dlugie>
    From: No Name <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: O Adamie i nie tylko <dlugie>
    Date: Wed, 18 Dec 2002 13:29:04 +0100

    (...)

    > Jestem pewny. Nie jestem naiwny. Oczywiście, tą nerkę mógłby ofiarować
    > ktoś inny. Ale akurat to była moja nerka.
    > Tak samo jak wielu ludzi dostało, dostaje i będzie dostawać krew i
    > preparaty krwiopochodne produkowane przez mój organizm.
    (...)

    W poprzednich postach pisałeś o darowiznach pieniężnych, teraz piszesz o
    darowaniu własnej nerki oraz o tym , że jesteś honorowym krwiodawcą.
    Jeżeli tak jest, to chwała Ci za to - będę jednak wdzięczny, jeżeli
    potwierdzisz to wprost, a nie w sposób dwuznaczny - czy chodzi o Twoje
    osobiste organy, czy takie, do których nabyłeś prawo własności.

    (...)

    > Jak w kazdym cywilizowanym panstwie. (Z wyjatkiem Arabii Saudyjskiej).
    > tez chcesz zabrac?

    > Nie ma czego. Zmarli nie pobierają emerytury, zaś zamiast płacić
    > zlodziejom z ZUS-u wolę bezpośrednio utrzymywać moja mamę. Jak na
    > razie
    > płacę 10 razy więcej złodziejom, niz oni mojej mamie.

    W powyższym tekście (z innego postu) twierdzisz, że Twoja matka jest
    jednocześnie osobą żyjącą i nie (lub że tak będzie w dającej się
    przewidzieć przyszłości). To nie jest nożliwe. Zaznaczam, że każdemu
    życzę dobrego zdrowia i nie mam nic przeciwko wypłacaniu komukolwiek
    świadczenia emerytalnego w oparciu o także i moje składki.

    > Duza czesc tych ludzi jest bezrobotna nie z wlasniej winy.
    > Masz do wyboru

    > 100% bezrobotnych jest bezrobotnych z własnej winy.

    Wyjście z bezrobocia jest możliwe, gdy bezrobotny uświadoni sobie, że
    nie jest winny, a stan obecny można zmienić na bardziej
    satysfakcjonujący. Przypisanie winy pogłębia jedynie frustrację i
    prowadzi do rezygnacji z szukania rozwiązań. Tak przynajmniej uważają
    psychologowie.

    Przedstawiaj fakty jednoznacznie, będzie prościej.

    Z pozdrowieniami: Dogbert