PracaGrupypl.praca.dyskusjeO Adamie i nie tylko › Re: O Adamie i nie tylko
  • Data: 2002-12-28 10:28:27
    Temat: Re: O Adamie i nie tylko
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bogatsi mają przewagę, bo stać ich na wynajęcie mózgów innych ludzi - na
    > przykład obrońców.

    Jesteśmy zgodni, że bogatsi mają przewagę - jednakże przedmiotem najmu
    są nie mózgi prawników, a karty SIM w ich telefonach. Dokładniej -
    zapisane tam numery. Przedmiotem najmu są też ich inne organy, na pewno
    nie mózgi. Raczej genitalia i żołądki (wiedzą z kim odbyć stosunek
    płciowy, z kim zjeść obiad i wypić koniak). Zbyt wielu znam prawników,
    którzy są drodzy jak s-syn, mają piękne biura w szklanych domach i
    trzeba im w książce pokazywać, co i jak ma być, bo nie mają o tym
    pojęcia, albo muszą dzwonić do urzędników niskiej szarży, by się
    dowiedzieć, "co i jak". To ja też potrafię. Dlatego zawód prawnika jest
    limitowany, przez środowisko, które go wykonuje. Król jest nagi. Jeżeli
    nie widać różnicy, to po co przepłacać?

    Pzdr: Dogbert