PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Numer z KRUS-em

  • 1. Data: 2002-09-13 15:25:12
    Temat: Re: Numer z KRUS-em
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    j...@s...pl (jd) wrote in <alsfka$bl7$2@sunflower.man.poznan.pl>:

    /ciach.../

    >Mysle tak - kupuje 1 ha ziemi byle najnizszej klasy (oby jak najtaniej, ale
    >przeciez inwestycja zwraca sie po niedlugim okresie), rejestruje sie w
    >KRUS-ie, oprocz tego zakladam dzialalnosc...
    >
    >Co sadzicie o takim pomysle?

    Mysle, ze nie uda Ci sie nas (reszty spoleczenstwa) okradac.

    W.

  • 2. Data: 2002-09-13 15:49:47
    Od: "Piotr" <p...@N...gazeta.pl>

    "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> wrote in message
    > j...@s...pl (jd) wrote in <alsfka$bl7$2@sunflower.man.poznan.pl>:
    >
    > Mysle, ze nie uda Ci sie nas (reszty spoleczenstwa) okradac.

    Zazdrosny jesteś że jego będą okradać mniej niż "resztę społeczeństwa"?
    Policzyłem sobie kiedyś ile miałbym pieniędzy idąc na emeryturę gdybym
    zamiast na ZUS wpłacał pieniądze do banku (a byłoby tego sporo bo robię na
    etacie i potrącają mi od rzeczywistej stawki a nie od minimalnej). I
    porównałem to z wysokością emerytur.. to dopiero jest złodziejstwo!!! OK,
    kończę ten wątek bo szkoda się denerwować..

    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2002-09-13 18:46:16
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <9...@8...50.48.229> Wojciech Skrzypinski napisał(a):

    > Mysle, ze nie uda Ci sie nas (reszty spoleczenstwa) okradac.

    Hmmmmmm, skoro jest luka w prawie, to trzeba ją wykorzystać. Ci mniej sprytni się
    na to oburzają, a ci sprytniejsi zarabiają. Widzisz, problem nie leży w tym, żeby
    zabraniać korzystać z prawa (to byłoby chore), tylko w tym, aby ustanowić takie
    prawo, które nie pozwala na nadużycia.

    A tak w ogóle to system obowiązkowych ubezpieczeń społecznych, a zwłaszcza w
    takiej formie, jak teraz, jest chory i dlatego ja nie płacę ZUSu i odkładam sobie
    co miesiąc 100 zł na emeryturę. :) Jak umrę przedwcześnie, to przynajmniej ktoś z
    tej kasy skorzysta, a nie...

    A KRUS to w ogóle twór z innej epoki, gdyby powiedzieć Amerykaninowi, że w Polsce
    rolnik dostaje kasę za nic, to oczy by mu wypadły zdziwienia. I spytałby się tylko
    retorycznie, po co nam te dopłaty do rolnictwa z UE ;)
    --
    Samotnik http://www.samotnia.eu.org/