PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca zdalna / strony internetowe

  • 1. Data: 2002-09-13 15:18:39
    Temat: Praca zdalna / strony internetowe
    Od: "!Blob!" <T...@r...pl>

    Witam!

    Potrzebuje ostatnio pieniedzy (jak kazdy :)), a ze zajmuje sie stronami
    internetowymi (glownie php/mysql), wiec niby zlecenia sa, ale zlecenie a
    praca to baardzo odlegle pojecia. Czyli - po prostu nie moge znalezc. Czy sa
    moze jakies instytucje, do ktorych sie mozna zapisac (czy firmy, gdzie mozna
    e-pracowac), ze firma otrzymuje zlecenia i wtedy ktos z pracownikow je
    dostaje (czyli do firmy naplywa wiele zlecen, firma je rozdziela pomiedzy
    konkretne osoby). Czy w ogole cos takiego istnieje i czy sa jakies firmy
    godne uwagi?

    --
    !Blob!

  • 2. Data: 2002-09-14 11:36:59
    Temat: Re: Praca zdalna / strony internetowe
    Od: "Jacek Kozirog" <j...@z...p.lodz.pl>

    Użytkownik "!Blob!" <T...@r...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > Czy w ogole cos takiego istnieje i czy sa jakies firmy
    > godne uwagi?

    Sa, ale z tego co wiem nie jest to tak oplacalne, jak wykonywanie zlecen
    samodzielnie. Na prostym przykladzie wyglada to tak: Firma wycenia wykonanie
    zlecenia na xxx PLN. Wlicza to koszty kilku stalych pracownikow, oplaty
    skarbowe itp. Tobie z tej kwoty przypadnie 20-30%.
    W momencie gdy robisz to samodzielnie, wycene robisz dwu trzykrotnie nizsza,
    ale ogolnie mozesz zarobic wiecej. Jest tylko jeden problem: musisz zaczac
    szukac samodzielnie nowych zlecen....

    pozdrawiam,
    Jacek

  • 3. Data: 2002-09-14 12:20:35
    Od: "!Blob!" <T...@r...pl>

    Użytkownik "Jacek Kozirog" <j...@z...p.lodz.pl> napisał:
    > Na prostym przykladzie wyglada to tak: Firma wycenia wykonanie
    > zlecenia na xxx PLN. Wlicza to koszty kilku stalych pracownikow, oplaty
    > skarbowe itp. Tobie z tej kwoty przypadnie 20-30%.

    To akurat wiedzialem, ale nie myslalem, ze az tyle kosza. Ble, nie szukam
    takich firm. :)

    > W momencie gdy robisz to samodzielnie, wycene robisz dwu trzykrotnie
    nizsza,
    > ale ogolnie mozesz zarobic wiecej. Jest tylko jeden problem: musisz zaczac
    > szukac samodzielnie nowych zlecen....

    Nie robie 2-3 razy nizej, bo nikt nie chce brac, bo mysla, ze to jakis syf.
    Ceny mam umiarkowane, pomimo to, nie ma chetnych (jak wszedzie :)). Niestety
    jedynym moim zrodlem ofert jest pl.praca.oferowana, a to nie jest zbyt dobre
    zrodlo. Podejrzewam, ze nikt nie zdradzi miejsc, gdzie mozna dostac tego
    typu prace (zlecenia www), ale mimo to sie pytam: czy sa inne miejsca, gdzie
    mozna taka prace znalezc?

    --
    !Blob!

  • 4. Data: 2002-09-14 17:27:59
    Od: <b...@p...onet.pl>

    Podejrzewam, ze nikt nie zdradzi miejsc, gdzie mozna dostac tego
    > typu prace (zlecenia www), ale mimo to sie pytam: czy sa inne miejsca,
    gdzie
    > mozna taka prace znalezc?

    sposob jest jeden, niesamowicie prosty i efektywny ale nie dla leni:
    1. musisz wylaczyc komputer
    2. wyjsc na zewnatrz z domu
    3. pojechac do centrum
    4. wejsc do 20 pierwszych firm i zapytac sie szefow czy by nie chcieli
    pokazujac kilka obrazkow z twoich prac, opowiedziec kilka historii o tym ile
    mozna zarobic w necie, jak bardzo jest potrzebna strona i ze bez strony
    firma upadnie bo konkurencja ja pobije

    to jest moim zdaniem lepsze niz pl.praca.oferowana

    pozdr.
    bearm

    PS: zalecam garniturek z krawatem, zawsze to cos dodaje

  • 5. Data: 2002-09-14 18:40:43
    Od: "!Blob!" <T...@r...pl>

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał:
> [...]
    > firma upadnie bo konkurencja ja pobije
    >
    > to jest moim zdaniem lepsze niz pl.praca.oferowana
    >
    > PS: zalecam garniturek z krawatem, zawsze to cos dodaje

    Nie jestem leniem, ale jest kilka problemow...
    1. Pelnoletnosc (jej brak :/).
    2. Miasto 40k dusz i 30-40% bezrobocia.
    3. Tutaj malo kto ma net. :)

    2 i 3 az tak powazne nie sa, ale 1szy eliminuje mnie chyba z takowego,
    chociaz... moj znajomy, w podobnym wieku tez robil strone dla powaznej
    warszawskiej firmy.

    --
    !Blob!

  • 6. Data: 2002-09-14 19:51:37
    Od: <b...@p...onet.pl>

    > Nie jestem leniem, ale jest kilka problemow...
    > 1. Pelnoletnosc (jej brak :/).
    > 2. Miasto 40k dusz i 30-40% bezrobocia.
    > 3. Tutaj malo kto ma net. :)

    teraz ludzie w mlodym wieku staraja sie zarabiac kase a powinni chodzic do
    szkoly i sie uczyc ... :) jak ja chodzilem do szkoly to sie staralo o wyjazd
    na wakacje do pracy gdzies, nikt nie myslal o tym zeby w trakcie szkoly cos
    zarabiac .. teraz inne lata ... inna epoka

    no a jesli chodzi o Ciebie to zakrec sie kolo jakiegos wujka ciotki ktory ma
    firme, zrob strone gratis, powiedz ciotce albo wujkowi (znajomemu) zeby nie
    omieszkal wspomniec innym osobom

    wiesz problem w znalezieniu roboty lezy czasem w wymaganiach (za duzo sobie
    zyczysz), wlasnie ostatnimi czasy ciezko dostac jakiekolwiek zlecenie ze
    wzgledu na "tanich-mlodych" webmasterow

    pozdr.
    bearm

  • 7. Data: 2002-09-14 20:41:15
    Od: "!Blob!" <T...@r...pl>

> [...]
    cos
    > zarabiac .. teraz inne lata ... inna epoka

    Mam drogie hobby. :) Poza tym internet kosztuje, itp. :)

> [...]
    ma
    > firme, zrob strone gratis, powiedz ciotce albo wujkowi (znajomemu) zeby

    Hmmm, mysle ze moglbym cos takiego sprobowac zrobic: znajomym prowadzacym
    firme public-relations zrobic gratis, moze oni by potem cos nakrecili. :)
    Co do wujka/ciotki tez pomysle. :) Widze ze jednak wszystko zalezy od
    znajomosci. :)

    > wiesz problem w znalezieniu roboty lezy czasem w wymaganiach (za duzo
    sobie
    > zyczysz), wlasnie ostatnimi czasy ciezko dostac jakiekolwiek zlecenie ze
    > wzgledu na "tanich-mlodych" webmasterow

    Nie zrozumialem - za duzo, czy za malo sobie zycze? :) (pomijajac to, ze nie
    wiesz ile chce i za co :)).
    Jak juz mowilem - nie zanizam cen, a poziom utrzymuje solidny... Staram sie
    robic glownie dla ludzi, ktorych nie stac na rozwiazania naprawde
    profesjonalne (ceny rzedu kilkunastu tysiecy :)), za to wcale nie wpuszczam
    sie w harowe za marny grosz. Nie chce zepsuc rynku.

    --
    !Blob!

  • 8. Data: 2002-09-16 13:40:00
    Od: "wm" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > zlecenia na xxx PLN. Wlicza to koszty kilku stalych pracownikow, oplaty
    > skarbowe itp. Tobie z tej kwoty przypadnie 20-30%.

    Jezeli znasz adres takich firm(y) to podaj.

    Zdrówko
    wm