PracaGrupypl.praca.dyskusjeNowy człowiek w pracy. Wytniemy mu numer! › Re: Nowy człowiek w pracy. Wytniemy mu numer!
  • Data: 2007-05-09 20:33:08
    Temat: Re: Nowy człowiek w pracy. Wytniemy mu numer!
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet_WYTNIJ_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Temat do
    > przewałkowania: "dlaczego nieznany mi człowiek wywołuje we mnie taką
    > agresję?

    Jaką agresję???

    > Ewentualne tematy dodatkowe:
    >
    > 1. Moje emocje w obliczu zmian w firmie, np. zwiększenia zatrudnienia.
    > 2. Nowy musi zapłacić frycowe - instytucja kozła ofiarnego w mojej firmie.

    To jest żałosne. Nie chciałbym pracować tam, gdzie ty. To co piszesz, to
    jakiś koszmar w stylu książeczek dla managerów "co mogę zrobić jeszcze dla
    siebie i swojej ukochanej firmy".
    Chodzi o dobrą zabawę. Nic więcej. Nowy pracownik jest przyjmowany przez
    wszystkich z otwartymi rękami.

    Lukasz