PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nowy FAQ pl.praca.oferowana - propozycja

  • 51. Data: 2003-11-19 12:26:50
    Temat: Re: Nowy FAQ pl.praca.oferowana - propozycja
    Od: "wm" <w...@p...onet.pl>

    > Czekaj. Nie rozumiem.
    > Dlaczego zakładasz, ze chce na czarno kogos brac?
    > Pojawiaja sie np. oferty firm, w których to ofertach jest warunek, że
    osoba
    > zatrudniana ma prowadzic dzialalnosc gospodarcza - czyli ma byc de facto
    > firma. I to jest OK.
    > Wiec skoro ja chce wziac czlowieka/ludzi do remontu na ten przyklad,
    > to jesli chce, zeby byli firma to nie jest OK?
    > A czym istotnym to sie rozni?

    Tym czym zakup towaru w sklepie od zakupu od pasera/złodzieja.

    Może to ty zaczniesz myśleć, chociaż wcale mi na tym nie zależy.
    Z mojej strony to koniec.

    wm

  • 52. Data: 2003-11-19 12:31:31
    Od: "Artur" <j...@j...pl>

    wm wrote:

    > Czyli kombinowałeś. Ponieważ uczciwość mam we krwi to kończy dyskusję
    > z mojej strony.

    haha, jakie kombinowanie, jestes smieszny i zalosny zarazem
    ROTFL

    dobra EOT, bo faktycznie nie ma z kim rozmawiac

  • 53. Data: 2003-11-19 16:18:08
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Znaczy niby jak?!

    Nie rozumiem pytania.
    Posty od moderatora zawsze sa uznawane za spam?
    Uzywalbys w temacie slow kluczowych charakterystycznych dla definicji
    spamu?
    Czy chodzi ci o cos innego?
    Uwazam ten argument za chybiony i dalsza dyskusje za "sztuke dla sztuki"
    jesli chodzi akurat o zatrzymywanie jednorazowego postu potwierdzajacego
    pierwsza wysylke ogloszenia przez nowego uzytkownika na grupe, na filtrach
    antyspamowych.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
    > --
    > Przemysław Maciuszko

    ---

  • 54. Data: 2003-11-19 18:24:08
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> wrote:

    > Nie rozumiem pytania.

    Chyba nie zrozumiałeś sensu mojej poprzedniej wypowiedzi.
    To jeszcze raz - wysyłanie FAQ z automatu każdemu piszącemu na pro nie ma
    sensu, bo jakieś 80% ludzi tam piszących ma nieistniejące From.
    W tej chwili odpowiedź z urlem do FAQ dostaje każdy, kto wyśle niepoprawne
    ogłoszenie.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 55. Data: 2003-11-19 20:44:31
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > sensu, bo jakieś 80% ludzi tam piszących ma nieistniejące From.
    > W tej chwili odpowiedź z urlem do FAQ dostaje każdy, kto wyśle niepoprawne

    Teraz jasne.
    Pierwotnie zrozumialem, ze odspamiacze w tej wypowiedzi ,to programiki
    odfiltrowujace spam (polecam Spamanihilator, wreszcze np. "patche"
    pseudomicrosoftowe zawierajace wirusy, przestaly zasmiecac moja skrzynke)

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

    > --
    > Przemysław Maciuszko

    ---

  • 56. Data: 2003-11-19 23:37:25
    Od: "Jarek" <e...@g...pl>

    > Jeżeli jesteś osobą fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej nie
    > możesz nikogo zatrudnić nawet na umowę o dzieło. Jedyna możliwość to na
    > czarno, ale ja tego nie popieram i zapewne większość osób czytających
    p.p.o
    > A jeżeli poszukujesz firmy do wykonania remontu to służą do tego inne
    grupy.

    Rewelacja, moge prosic o podstawe prawna???
    Czekam niecierpliwie i pozdrawiam.
    Jarek

  • 57. Data: 2003-11-20 07:57:06
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Wed, 19 Nov 2003 12:00:38 +0100
    "wm" <w...@p...onet.pl> wrote:

    > Zanim cos napiszesz przeczytaj caly post ze zrozumieniem.
    > wynajecie ekipy do remontu <> od zatrudnienia pracownika na
    > etat/uz/uod

    a to powiedz mi w takim razie, co ja podpisuje, jak wynajmuje sobie
    ekipe do remontu?
    umowe.

    w tej umowie stoi, ze oni sie zobowiazuja wykonac to-i-to a ja, ze im za
    to place okreslona sume.

    czy to NIE JEST zlecenie komus pracy?

    jesli nie, to co to jest?
    czym sie rozni od innych zlecen pracy?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun

  • 58. Data: 2003-11-20 07:58:31
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Wed, 19 Nov 2003 13:26:50 +0100
    "wm" <w...@p...onet.pl> wrote:

    > osoba
    >

    > Tym czym zakup towaru w sklepie od zakupu od pasera/z?odzieja.
    >
    > Mo?e to ty zaczniesz my?leae, chocia? wcale mi na tym nie zale?y.
    > Z mojej strony to koniec.

    szkoda, bo z twoich postow wynika, ze w Polsce mozna sobie najac ekipe
    remontowa (czy jakakolwiek inna do czegokolwiek innego) tylko wtedy, jak
    sie ma samemu wlasna firme i osobowosc prawa.

    osoba prywatna, co wynajmuje kogos do pracy sugerujesz, ze robi to
    nielegalnie i mozna ja zamknac do pierdla - tak?

  • 59. Data: 2003-11-20 09:47:46
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    <ciach>
    > osoba prywatna, co wynajmuje kogos do pracy sugerujesz, ze robi to
    > nielegalnie i mozna ja zamknac do pierdla - tak?

    Dokladnie tak samo to odebralem jak Ty, Nina.
    I dla tego nie chcialo mi sie po prostu gosciowi odpisywac.

    Wyglada na to, ze z gosciem wogole nie warto dyskutowac - i tak wie
    lepiej...

    PiotrG

  • 60. Data: 2003-11-20 12:59:02
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    wm wrote:

    > przestrzega,

    > przestrzegac?

    > Powinieneś go CAŁKOWICIE przestrzegać, aby szukający pracy mogli sprawdzić
    > wiarygodność oferującego pracę. Sadzę także, że NIE POWINNY być zamieszczane
    > oferty puszczone z darmowych skrzynek.
    >
    > Inną sprawą jest zamieszczanianie ofert firm pośrednictwa pracy np. Bigram
    > czy HRK. Ponieważ powszechne jest , że te firmy zamieszczaja lipne
    > ogłoszenia w celu napełnienia sobie bazy CV, oferty od nich powinny zawierać
    > oprócz ich nazwy i adresu, także nazwę i adres firmy dla której faktycznie
> [...]

    Wiesz, to takie całkiem proste nie jest. Co do sensu, to z tego co wiem
    firmy czasem wolą zachować anonimowość, żeby nie wywoływać zamieszania u
    siebie - dajmy na to w firmie jest 5 handlowców i nagle ta firma chce
    zatrudnić 3 handlowców dająć ogłoszenie. Tamtych 5-ciu wie, że firma nie
    stoi tak dobrze, żeby do-zatrudnić jeszcze trzech, więc wnioskują, że
    będą zwolnienia. Inna sprawa to to, że konkurencja też czyta ogłoszenia.

    Nie to, żebym Ci chciał wmówić, że wysyłanie aplikacji w jakieś ciemno
    jest przyjemne, mnie to na przykład też denerwuje. Nota bene - IMO
    zachodzi różnica pomiędzy wysyłaniem swoich dokumentów do pośrednika,
    który "maskuje" potencjalnego pracodawcę, a wysyłaniem dokumentów na
    nieznane konta typu ziutek129<at>darmowy-serwer.pl, gdzie jeszcze
    dodatku nie ma nazwy i adresu firmy. W pierwszym przypadku - ktoś za te
    dane odpowiada. W tm drugim przypadku - nie.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz