PracaGrupypl.praca.dyskusjeNowy FAQ pl.praca.oferowana - propozycja › Re: Nowy FAQ pl.praca.oferowana - propozycja
    From: "wm" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Nowy FAQ pl.praca.oferowana - propozycja
    Date: Tue, 18 Nov 2003 13:16:35 +0100

    > No wiesz, to nie da się tak porównać - co innego bzdety, typu pliterki, a
    co
    > innego
    > dokładniejszy opis oczekiwań.

    A może trzeba najpierw pomysleć zanim się napisze?
    Niestety bezmyślność to powszechne zjawisko.

    > Może ktoś z grupowiczów wytłumaczy mi, gdzie nie mam racji, bo
    argumentacja
    > Przemka do mnie nie trafia (sorry).

    Wyżej Ci wytłumaczyłem, ale mogę jaśniej. Jak potrzebujesz zatrudnić
    kierowcę TIR-a to piszesz "Zatrudnie kierowcę TIR-a" a nie tylko "Zatrudnię
    kierowcę" bo w takim przypadku zgłosza się do ciebie również osoby majace
    tylko prawo jazdy kat. B.
    Jasne.

    PS. FAQ jest jasny i zrozumiały. Jak dla mnie ta wersja jest OK. Skłonny
    byłbym skrócić okres 1 mies. do max 2 tygodni.

    Pozdrawiam
    wm