PracaGrupypl.praca.dyskusjeNowy FAQ pl.praca.oferowana - propozycja › Re: Nowy FAQ pl.praca.oferowana - propozycja
  • Data: 2003-11-18 13:29:51
    Temat: Re: Nowy FAQ pl.praca.oferowana - propozycja
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zapewne masz jakąś propozycję takiego 'kreterium', skoro o tym wspominasz?
    > :)
    'kreterium' powiadasz?
    Może warto podejść do problemu tak, jak do spamu typowo e-mailowego?
    Bo istniejący mechanizm można by porównać do wyimaginowanego filtra
    antyspamowego, dla którego kryterium "odsiewania" jest częstotliwość
    pojawiania się e-maili od danego usera.
    Moja propozycja jest następująca: pozwolić na powtarzanie ogłoszeń
    limitowane ilościowo-czasowo (np. nie więcej niż dwa powtórzenia w
    miesiącu).
    Generalnie problemem jest możłiwość wystąpienia pomyłki w ogłoszeniu
    (co nie ma nic wspólnego z zarzucaną mi przez "wm" bezmyślnością).
    Jedna "szansa poprawy" wystarczy tutaj w zupełności.
    Naprawdę chodzi mi tylko o szansę poprawienia pomyłki (może pisząc
    pierwotną ofertę miało się zły dzień - Ty nigdy nie miewasz?) - w obecnej
    sytuacji jest się po prostu "udupionym" na miesiąc.

    > Nie - wydaje mi się, że rozwiązanie aktualne jest najlepsze. Nie powoduje
    > ciągłego powtarzania się ogłoszeń, a czas miesiąca jest w miarę ok
    > (aczkolwiek można faktycznie rozważyć skrócenie go do 2 tygodni)
    Zaproponowane przeze mnie powyżej rozwiązanie jest chyba wystarczającym
    kompromisem - ogłoszeń Ci nie przybędzie, a szansa poprawy będzie.
    Ale mi się zrymowało ;-)

    PiotrG