PracaGrupypl.praca.dyskusjeNowy FAQ pl.praca.oferowana - propozycja › Re: Nowy FAQ pl.praca.oferowana - propozycja
  • Data: 2003-11-18 13:54:41
    Temat: Re: Nowy FAQ pl.praca.oferowana - propozycja
    Od: "wm" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zawsze coś.
    > Nadal jednak zastanawiam się, czemu służy ten okres.

    Temu, żeby codziennie nie pojawiało się ogłoszenie tej samej firmy na to
    samo stanowisko. Z punktu widzenia osób poszukujących pracy przeglądających
    grupę jest to wygoda.
    Okres 1 mies. czy 2 tyg. jest okresem wystarczającym do zebrania CV i
    wstępnej/ostatecznej selekcji kandydatów. Jeżeli osoby które odpowiedziały
    na ogłoszenie to leszcze dajesz następne.

    A co do bezmylności. Moją intencją nie było obrażanie Ciebie ale zwrócenie
    uwagi, że ogłoszenia o prace nie pisze się jak maila do kolegi pomiędzy kawą
    a wyjściem do kibelka. Najpierw należy się zastanowić nad zakresem
    obowiązków i wymaganiami jakie kandydat powinien spełniać a potem wysłać
    post na grupę uprzednio go kilkakrotnie przeczytawszy. Zły dzień nie ma tu
    nic do rzeczy, zawsze można ofertę napisać następnego dnia. I tylko o to mi
    chodziło.

    Pozdrawiam
    wm