PracaGrupypl.praca.dyskusjeNowy FAQ pl.praca.oferowana - propozycja › Re: Nowy FAQ pl.praca.oferowana - propozycja
    From: "PiotrG" <p...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Nowy FAQ pl.praca.oferowana - propozycja
    Date: Tue, 18 Nov 2003 12:31:47 +0100

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:0t3fb9e185i63a8n3e8%sal@hell.hell.pl...
    > Witam.
    > Umieściłem wstępną wersję nowego FAQ grupy pl.praca.oferowana
    > http://hell.pl/sal/pl.praca.oferowana.FAQ
    > Proszę o komentarze i ewentualne uwagi.
    Mam jedną uwagę - klauzulka mówiąca o tym, że ogłoszenie z tą samą ofertą
    pracy może być powtórzone nie wcześniej niż po miesiącu.
    Pewnie są jakieś tego powody, ale ostatnio miałem z tym spory problem -
    puściłem ogłoszenie, które okazało się "źle sprecyzowane" (widać było to po
    "spływających" ofertach pracy - znakomita większość "nie trafiona"). Po ok.
    tygodniu chciałem puścić nową, zmienioną wersję - niestety, została przez
    Ciebie zatrzymana (oczywiście zostałem o tym powiadomiony).
    Rozumiem, że muszą istnieć pewne zasady, ale zastanawiam się, czy w tym
    przypadku nie zostało "wylane dziecko razem z kąpielą" - w obecnej sytuacji
    na rynku pracy zatrzymanie "sprostowanej" oferty zaszkodziło bardziej
    szukającym pracy, niż mi. Grupa ma służyć głównie tym właśnie poszukującym i
    stosowanie tutaj "bezdusznych" i nieco biurokratycznych zasad wydaje się,
    lekko mówiąc, przeżytkiem.
    Nie chciałbym, aby zabrzmiało to jako krytyka Twojej osoby - nie o to
    chodzi, wykonujesz zadanie, jakiego się podjąłeś, najzupełniej poprawnie.
    Jednakże czasy się zmieniają - moze warto zmienić także niektóre zasady?

    Proponuję poddanie pod dyskusję tej klauzuli, albo dopuszczenie "wyjątków" w
    pewnych, określonych (w poprawionym FAQ) przypadkach.

    Pozdrawiam,
    PiotrG