PracaGrupypl.praca.dyskusjeNowe filmiki znalazłem prace na... › Re: Nowe filmiki znalazłem prace na...
    From: Tomek <t...@v...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Nowe filmiki znalazłem prace na...
    Date: Sat, 15 Mar 2008 13:43:01 +0100

    marcela pisze:

    > Zawsze mnie dziwi, że są firmy godzące się na pośrednictwo różnych
    > "tworów" Dla mnie to jest nielogiczne.Jeżeli korporacja potrzebuje
    > dobrego specjalisty takiego jak np JA, do tego uczciwego,
    > przynoszącego bardzo duże zyski to opłacałoby im się dopłacić
    > trochę.Dzięki mnie odniosą sukces a mi stosunkowo zapłacą więcej niż
    > pośrednikowi.Jakiego pracownika zdobędą korzystając z usług "twora
    > pośredniczącego" ? Z pewnością niedouczonego, łapiącego cokolwiek,
    > który wycofa się szybko.Rotacja trwa i przebierają w
    > nieudacznikach.Widziałam na własne oczy jak proszą ludzi, żeby się
> [...]

    Twoja skromność mnie powala, ale to tak przy okazji.
    Czasem wychodzi taniej zapłacić innej firmie za zatrudnienie pracownika,
    uregulowanie z nim ZUSów i innych rzeczy niż np zatrudnienie ludzi od
    HR, kadrowych itp itd. Wydaje ci sie że człowieka to się zatrudnia a
    potem to już nic nie trzeba. No bo tacy świetni specjaliści to się już
    niczego nie wymagają.