PracaGrupypl.praca.dyskusjeNo wiec co zrobic?? › Re: No wiec co zrobic??
    From: "motto" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: No wiec co zrobic??
    Date: Wed, 29 Jan 2003 15:31:20 +0100

    Użytkownik "tribeca" <t...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:b18njg$6n7$1@news.tpi.pl...
    > fakt, to jest wielki problem - ja na swój staż zarobiłam wcześniej za
    > granicą (ech, zarabiałam wtedy więcej niż teraz :-)
    > a we Włoclawku się nie da? próbowałeś?
    Cały czas próbuje, czasami zarobię 100 czasami 40 zł na miesiąc, czasami
    nic. Kiedyś nawet udało mi się 300 zarobić, ale sobie ciuchy pokupowałem.
    Reszta idzie na bieżące wydatki, a i tak wiecznie za mało. To takie
    przeklęte miasto, bo tu na prawdę pracy nie ma. Każdy stad ucieka, też bym
    uciekł... ale to już zupełnie inna historia, a ja nie mam zamiaru to się
    "wypłakiwać". :P
    Zakończmy ten temat, bo widzę, iż tu nowego rozwiązania nie znajdę, a więc
    dalsza dysputa nie ma według mnie sensu.

    motto