PracaGrupypl.praca.dyskusje › Niezwykle utalentowany student szuka pracy... PILNE od zaraz...

  • 41. Data: 2002-08-22 14:39:59
    Temat: Re: Niezwykle utalentowany student szuka pracy... PILNE od zaraz...
    Od: "Maciek Marchewczyk" <m...@w...pl>

    > Marczello (przepraszam imienia nie widzialam)
    > Podarza do przodu czyli zachod... Tam takie wypowiedzi
    > swiadcza o pewnosci Siebie i silnej osobowosci ;>

    We Francji dostalby kopa w d... dokladnie takiego, jak reakcja wiekszosci na
    jego wystapienie tutaj. Malo kto lubi gowniarzy, malo kto lubi megalomanow,
    ale juz gowniarzy megalomanow to nie zatrudni nikt...
    Aplikacja odrzucona :-)))
    MM

  • 42. Data: 2002-08-22 14:43:44
    Od: a...@p...onet.pl (artur dyksinski)

    Czesc
    >Użytkownik "artur dyksinski" <a...@p...onet.pl> napisał

    >łamanie zasad oboiązujących w usenet (NTG)

    Mozesz to rozwinac?

    Pozdrawiam
    Artur

  • 43. Data: 2002-08-22 15:08:52
    Od: "wally" <w...@p...okay.pl>

    Użytkownik "Pearl" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ak08bq$25d$1@news.tpi.pl...
    > Użytkownik "wally" <w...@p...okay.pl> napisał w wiadomości

    > U mnie działa (21.08.2002 16:30)
    Probuje i znow nie dziala :) (22.08.2k2 - 17.07)
    Pozdro, wally.

  • 44. Data: 2002-08-22 15:20:14
    Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru>

    Użytkownik "artur dyksinski" <a...@p...onet.pl> napisał

    > Mozesz to rozwinac?

    Post był NTG.

    Takie wiadomości wysyła się na pl.praca.szukana.

    Zobacz opisy grup na www.usenet.pl

    Pozdrawiam,
    Krzysztof

  • 45. Data: 2002-08-22 15:23:55
    Od: "Marek" <k...@N...gazeta.pl>

    [...nie uwazam, zebym mial falszywe i tak wysokie mniemanie o sobie...]
    [ A co do kierownikow to masz i nie masz racji ;) Pozdrawiam, Marek ]

  • 46. Data: 2002-08-22 15:31:21
    Od: "Marek" <k...@N...gazeta.pl>

    > Na poczatku chcialem tylko powiedziec, ze nie chce Ciebie urazic, ale
    > napisze, co mnie spotkalo kiedys z osoba myslaca podobnie ja Ty, ale
    > to nizej

    [... nie ma problemu, rozumiem]

    > tu lezy pies pogrzebany, socjotechniki i inne duperele, IMHO to tacy
    > ludzie nadaja sie do robienia wielkiego krzyku wokol siebie, a jak
    > dojdzie co do czego, to chowaja ogon i mowia, ze to nie oni mowili....

    [nie znasz mnie, skad Wiesz kim jestem i jaki jestem, to tylko jedna z
    teorii, nawet nie pasuje to do mnie...]

    > Strona WWW nie jest chyba Twoim sukcesem moralnym

    [tak wylaczylem serwer, C.V. udostepnie na zyczenie
    zainteresowanym 'Pracodawca' ]

    > Jesli byles najlepszy dlaczego to Ty nie zostales kierownikiem,
    > dlaczego szukasz pracy - szukasz lepszej....?

    [nie czytales C.V. skad Wiesz, ze wlasnie nie mialem samych stanowisk
    kierowniczych? tak, szukam lepszej pracy, gdzie nie pracuje sie po 16h.]
    Pozdrawiam, Marek]

  • 47. Data: 2002-08-22 15:43:15
    Od: "Lia" <L...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@a...mail.ru> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "artur dyksinski" <a...@p...onet.pl> napisał

    > Post był NTG.
    >
    > Takie wiadomości wysyła się na pl.praca.szukana.

> [...]

    Krzysztof - daruj sobie tłumaczenie czegokoliwek temu trollowi. Bys ty
    widział jakie on rzeczy wypisuje gdzi eindzije - szkoda czasu na niego,
    naparwde. Dyskusja z ty mosobnikiemjest trudna, bo on widzi to co chce
    widziec, do tego ma urojenia.
    Buziaki
    Lia

  • 48. Data: 2002-08-22 15:50:12
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Marek" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > [...nie uwazam, zebym mial falszywe i tak wysokie mniemanie o sobie...]
    > [ A co do kierownikow to masz i nie masz racji ;) Pozdrawiam, Marek ]

    Ile Ty masz osobowosci ???
    Naliczylem juz 3. Wszystkie sa takie idealne, czy
    tylko ta pierwsza ?

    GreG

  • 49. Data: 2002-08-22 15:53:08
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    > [nie czytales C.V. skad Wiesz, ze wlasnie nie mialem samych stanowisk
    > kierowniczych?

    To udostepnij, poczytamy.

    > tak, szukam lepszej pracy, gdzie nie pracuje sie po 16h.]

    Czyli nie jest tak zle z kasa. Bo jak bym ja tak rozpaczliwie jej
    potrzebowal, przemeczylbym sie jeszcze troche. Poza tym,
    ludzie na kierowniczych stanowiskach przyzwyczajeni sa do pracy
    tyle godzin. Doskonalosc zobowiazuje.

    GreG

  • 50. Data: 2002-08-22 19:56:34
    Od: "Michal Kopaczewski" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > widział jakie on rzeczy wypisuje gdzi eindzije - szkoda czasu na niego,
    > naparwde. Dyskusja z ty mosobnikiemjest trudna, bo on widzi to co chce

    Jak się znajdzie prcodawca co zatrudni tego "trolla " to ciekaw jestem gdzie
    znajdzie osoby które chciałyby z takim kimś pracować w jednym zespole -
    mission impossible