PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nie chce ni sie w to wierzyc ale dawno juz nie bylem w Polsce

  • 11. Data: 2002-11-18 18:09:53
    Temat: Re: Nie chce ni sie w to wierzyc ale dawno juz nie bylem w Polsce
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    O <r...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Czy to prawda ze w supermarkecie ekspedientki nosza pumpersy, bo maja tak
    > duzo pracy ze nie maja nawet przerwy na toalete.

    Nie jest to prawdą, gdyż stołki na których siedzą mają już wycięte otwory.
    Mój znajomy pracuje w firmie, które produkuje takie stołki. Kasjerka na
    zmianę przychodzi z własnym pojemnikiem na ..., zaś ta która odchodzi zabiera
    swój. Jak nie wierzysz, to się zapytaj kasjerek podczas zmiany, po co im ten
    pojemnik.

    Pozdrawiam.

  • 12. Data: 2002-11-18 19:31:23
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> writes:

    > Przebywajac z dala od Polski narazasz sie na utrate kontaktu z polska
    rzeczywistoscia.
    > Szkoda mi Polonii karmionej bzdurami z "polskich" gazetek w Kanadzie :-(

    wiesz, ale o tym to akurat byl reportaz w wyborczej.....

    wiec jesli juz kogos oskarzac o bzdury, to wyborcza plus te kobiety,
    ktore sie wypowiedzialy na potrzeby artykulu.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 13. Data: 2002-11-18 20:05:15
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) wrote in

    /ciach.../

    > wiesz, ale o tym to akurat byl reportaz w wyborczej.....
    >
    > wiec jesli juz kogos oskarzac o bzdury, to wyborcza plus te kobiety,
    > ktore sie wypowiedzialy na potrzeby artykulu.

    Trudno mi uwierzyc w cos tak absurdalnego ...ale skoro tak mowisz, zajrze do archwium

    GW.

    Wojtek

  • 14. Data: 2002-11-18 20:31:15
    Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Fojcik" <f...@u...box43.gnet.pl> napisał w wiadomości

    > Uzytkownik "ErkA" <B...@p...onet.pl> napisal w
    wiadomosci

    > Jaki Polak jakiemu Polakowi ? W Polsce jest raczej niewiele
    > "Polskich" marketow - za sznurki tego kierownika pociaga
    > jakis Francuz,Niemiec czy inny dziwak - kierownik czy nie kierownik - jak
    > kazdy inny boi sie utraty pracy, robi wiec co mu kaza ....

    owszem, wiekszosc (jak nie wszystkie markety) naleza do obcego kapitalu ;)
    ale w Polsce szefem jest zwykle Polak. A on faktycznie malo ze skory nie
    wylezie zeby utrzymac prace i pokazac szefostwu zagrabanicznemu ;) jaki to
    on jest wydajny. Moja znajoma pracuje jako kasjerka w hipermarkecie
    szwajcarskim- tam nie ma takich problemow (wrecz zrobila takie fajne
    duuuuuuze oczy na wiadomosc jakie problemy z WC maja kasjerki w Polsce).
    Nieco insza inszosc: w Polsce supermarkaty funkcjonuja od poniedzialku do
    niedzieli. W Niemczech np. jak nie zrobisz zakupow do sobotniego poludnia to
    masz problem;) Zdaje sie ze rozchodzi sie o mocna (tam) i slaba (u nas)
    pozycje zwiazkow zawodowych ;)))

    Asiek

  • 16. Data: 2002-11-26 10:35:19
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On Mon, 18 Nov 2002 13:59:38 +0100, "Wrangler" <a...@i...pl>
    wrote:

    >Tak !
    >O tym się czyta i słucha Adamie ....

    Czytaj dalej Gościa Niedzielnego i słuchaj dalej Radia Maryja - może
    jeszcze czegoś ciekawszego się dowiesz.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa