PracaGrupypl.praca.dyskusje › Netia - jak się tam pracuje?

  • 1. Data: 2005-10-20 10:12:03
    Temat: Re: Netia - jak się tam pracuje?
    Od: "wilddziki" <w...@g...pl>

    <a...@n...pl> napisał(a):

    > Mili Grupowicze,
    >
    > Czy ktoś może mi odpowiedzieć jak się pracuje w Netii?
    > Wybieram się na rozmowę i Wasze opinie byłyby dla mnie bardzo pomocne.
    >
    > Z góry dzięki,
    >
    > Asia

    Asia więcej szczegółów, bo nikt Ci nie odpowie, Netia to duża firma i
    zapewniam Cię że dział działowi nie równy. Będziesz pracować dla klienta
    wewnętrznego to będą inne wymagania niż jakbyś pracowała bezpośrednio dziale
    który ma wpływ na usługi dla klienta zewnętrznego.
    Tak więc inaczej będzie w dziale obsługi klienta a inaczej w dziale księgowości.

    Pozdrowionka

  • 3. Data: 2005-10-20 11:23:52
    Od: <a...@n...pl>

    Użytkownik "wilddziki" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > który ma wpływ na usługi dla klienta zewnętrznego.
    > Tak więc inaczej będzie w dziale obsługi klienta a inaczej w dziale

    Dzięki za uwagi.
    Podaję stanowisko:
    Kierownik ds klientów korporacyjnych.

    Asia

  • 4. Data: 2005-10-20 19:56:59
    Od: kordm <b...@n...n/a>

    a...@n...pl napisał(a):
    > Użytkownik "wilddziki" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    Czyli krótko mówiąc przedstawiciel handlowy/opiekunk klientów z wyższej
    półki. Kasa jak targety wyrabiasz to podobno nienajgorsza ale z tym
    ostatnio chyba ciężko. Ale ogólnie jak Ty będziesz miła to i dla Ciebie
    współpracownicy będą mili. Po rozmowie powiedz jak Ci poszło. Jeśli
    dobrze to pogadamy więcej :))

  • 5. Data: 2005-10-20 19:57:30
    Od: kordm <b...@n...n/a>

  • 6. Data: 2005-10-21 07:14:43
    Od: <a...@n...pl>

> [...]
    > ostatnio chyba ciężko. Ale ogólnie jak Ty będziesz miła to i dla Ciebie
    > współpracownicy będą mili. Po rozmowie powiedz jak Ci poszło. Jeśli

    Poszło mi dobrze.
    Możemy popisać poza grupą?