PracaGrupypl.praca.dyskusjeNagroda roczna › Re: Nagroda roczna
  • Data: 2004-12-04 16:46:51
    Temat: Re: Nagroda roczna
    Od: "Paweł Sz." <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:lka3r0pj3r774mk9c5omemakd6p1rovjg3@4ax.com...
    > Pięknego dnia Sat, 4 Dec 2004 11:04:55 +0100, "Paweł Sz."

    > To w końcu "jest przyznawana" czy "może być"? To zasadnicza różnica.
    O jejku... w regulaminie stoi "może być", ale praktycznie zawsze była.

    > Do tego jeżeli może ją otrzymać pracownik i bywa przyznawana w grudniu
    > - to nie możesz jej dostać (choćby szef chciał Ci dać) bo nie jesteś
    > pracownikiem.
    Po pierwsze - przyznana może być kiedy bądź, ale zawsze było to na koniec
    roku, po drugie - właściciel firmy może se wypłacić co chce i kiedy chce,
    jakby tutaj chciał, to wypłaciłby choćby i na koniec listopada, choćby 5 PLN
    dla "uratowania twarzy". Nie wiem tylko, czy ma jeszcze co ratować, bo
    reszta ludzi ma o facecie jednoznaczną opinię.

    Nic to, widzę, że nie ma nawet 1 promila szansy...

    --
    Pozdrawiam,
    Paweł