PracaGrupypl.praca.dyskusjeNagroda roczna › Re: Nagroda roczna
    From: "Paweł Sz." <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Nagroda roczna
    Date: Sat, 4 Dec 2004 11:04:55 +0100

    Użytkownik "mhl999 " <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:corofu$rb6$1@inews.gazeta.pl...
    > Paweł Sz. <p...@i...pl> napisał(a):
    [ciach...]
    > zadna, ja za cholere bym ci ich nie wyplacil
    Bo ? Mógłbym prosić o argumentację ? Nagroda jest za przyznawana nie na
    zasadzie "ale jaja" tylko za wykonane, dokończone i wdrożone projekty
    informatyczne (to już wiesz w jakiej branży działa firma - to firma
    programistyczna).

    > pamietam jak kiedys, pracujac jeszcze na etacie, upomnialem sie o
    podwyzke
    > dla dzialu handlowego [2 osoby] dostali ja wszyscy pozostali [16 osob].
    > wyjatkiem byl dzial handlowy oczywiscie:)
    Ja się nie pytam jak było u Ciebie w firmie...

    > sprecyzujmy czy oficjalne maile dziekczynne szly do szefa czy do ciebie?
    Maile były jak najbardziej oficjalne.

    > to ze nic nie powiedzial, nie oznacza, ze nie przemilczal potkniec,
    ktore
    > mogly ci sie zdarzyc, a ktore rozwiazywal sam bez twojego udzialu.
    Hehe... nie rozśmieszaj mnie...

    > zarzucic ci moze to, ze przed swietami zostawiasz go na lodzie (choc nie
    > wiem jaka to brazna) odchodzac z firmy kiedy to obroty zwiekszaja sie.
    > z tego co widze to masz nastawienie rozczeniowe (nalezy mi sie)
    Tak, mam takie nastawienie. Dzięki mnie firma w ogóle powstała, ja przez
    pierwsze lata byłem głównym motorem napędowym firmy. Wg. Ciebie nastawienie
    roszczeniowe jest niedopuszczalne ? Rozumiem, że pracownik to taki szary
    żuczek, który ma zapier*** jak murzyn na polu bawełny za "masz szczęście,
    dzisiaj Cię nie wybatożymy" ?

    > pomysl tez czasem w druga strone.
    > reasumujac:
    > moim zdaniem nic ci sie nie nalezy. gdybys pracowal u mnie i mial takie
    > nastawienie jak w tym poscie postapilbym tak samo. gdybys jednak byl
    > w normie to dostalbys nagrode w imie dobrej opinii na moj temat i firmy,
    > w ktorej pracowales.
    No więc to jednak zależy tylko od poziomu szefa... tak właśnie myślałem...
    ja do samego końca byłem fair wobec firmy i szefów, może nawet aż za bardzo,
    zbyt gorliwie, ale stwierdziłem, że szmacić się nie będę, no ale cóż, jak to
    powiedział mi kiedyś szefunio "na lojalności nie buduje się kariery".

    --
    Pozdrawiam,
    Paweł