PracaGrupypl.praca.dyskusjeNagroda (nie jubileuszowa) › Re: Nagroda (nie jubileuszowa)
    From: "yale" <b...@s...net.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Nagroda (nie jubileuszowa)
    Date: Sat, 11 Nov 2006 18:50:04 +0100

    > To lecz, może nie jest za późno.

    > Chlebodawców? Dajesz komuś chleb?

    > Jakość usług oferowaną przez sferę prywatną dokładnie tak samo. Rżną,
    > kradną, oszukują, wprowadzają w błąd, trzeba hołoty pilnować na każdym
    > kroku.

    Sorry ale chyba z tobą jest coś nie tak lub nawet sam pracujesz w
    budżetówce. Chciałbym poinformać Ciebie i towarzyszy że mamy ustrój
    kapitalistyczny i to prywatne a nie państwowe firmy generują zyski dzięki
    którym ten kraj jakoś funkcjonuje.
    Jeżeli masz takie fobie na punkcie prywatnych firm to kup bilet do Mińska bo
    nawet w Chinach panuje ustrój kapitalistyczny i ciężko znaleźć inny kraj jak
    Białoruś gdzie ludzie myślą podobnie jak ty.

    A do autora postu mam prośbę, jeśli czujesz się pokrzywdzony zmień prace.
    Jeśli jesteś zdolny i potrafisz coś robić to znajdziesz ją szybko. Jeśli
    nie, to pozostań w swoim urzędzie i zaakceptuj to poniżenie jakim jest niska
    nagroda.