PracaGrupypl.praca.dyskusjeNadchodzi normalność › Re: Nadchodzi normalność
    From: mihau <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Nadchodzi normalność
    Date: Mon, 16 Feb 2009 15:50:12 -0800 (PST)

    On Feb 16, 11:34 pm, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    > Pieniądze w "firmie" to przede wszystkim kasa dla właściciela (właścicieli).
    > Reszta potem i niekoniecznie.

    Oczywiście. Właściciel wyłożył kapitał, więc właściciel ma prawo do
    zarządzania nim. Czego innego oczekujesz?

    > A dlaczego tzw. pracodawcy, gówniane byznesmenki jęczą jak to ich podatkami
    > gnębią, jakie to przepisy-kłody walą im pod nogi, tworzą organizacje,
    > lobbują za korzystnymi dla nich a niekorzystnymi dla wyrabiających im zyski
    > pracowników? Przecież nie ma obowiązku prowadzenia biznesiku, nie ma
    > obowiązku życia w Polsce.

    Dzięki tym "gównianym byznesmenkom" ten kraj działa. Z ich podatków i
    z podatków ludzi, których zatrudniają. Gdyby nie przedsiębiorcy,
    wszyscy albo byliby bezrobotni albo zapieprzali w zakładach
    państwowych. A wiesz jak nazywa się system bez przedsiębiorców i z
    państwową gospodarką? Ko... ko... komu... komunizm! Tak, dokładnie,
    panie Jotte. W powyższej wypowiedzi poparłeś komunizm!

    Podejrzewam, że nawet nie masz zielonego pojęcia ile pieniędzy musi
    wyłożyć pracodawca, żeby pracownik dostał te X PLN. Jakbyś wiedział,
    nie wymyślałbyś o "jęczeniu o podatki".

    > Szukaj hasła "redukcja zatrudnienia". Nie ma znaczenia, że pracownik dobrze
    > wykonywał swoje obowiązki i przyczyniał się do zysku "firmy". Teraz jest
    > niepotrzebny i traci źródło utrzymania swoje i swojej rodziny - bez żadnej
    > winy.

    I co w tym dziwnego? Umowa o pracę to nie małżeństwo. Jak którejś ze
    stron przestaje się opłacać, to się ją rozwiązuje z najkrótszym
    możliwym terminem wypowiedzenia. Firma to nie organizacja charytatywna
    i nie ma obowiązku utrzymywać ludzi, dla których nie ma pracy.

    > Niech mi nikt nie mówi, że można się zwolnić, poszukać innej pracy. To
    > truizmy i denne komunały.

    Chcesz powiedzieć, że w Polsce mamy niewolnictwo?

    > Ale być może uważasz demokrację za system ułomny, czy też wręcz nie do
    > przyjęcia.
    > Wówczas trzeba mieć armię.
    > I wskrzesić carat...

    Czemu od razu carat? Chile po Pinochecie wygląda obiecująco, choć jego
    metody były barbarzyńskie.

    --
    mihau