PracaGrupypl.praca.dyskusjeNa zmywak do Tallin-a,czarne wizje o pracy Polaków na terenie byłego ZSRR spełniają się › Re: Na zmywak do Tallin-a,czarne wizje o pracy Polaków na terenie byłego ZSRR spełniają się
  • Data: 2006-10-22 16:25:20
    Temat: Re: Na zmywak do Tallin-a,czarne wizje o pracy Polaków na terenie byłego ZSRR spełniają się
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:ehfhea$19sk$1@news2.ipartners.pl Any User
    <a...@m...com> pisze:

    > Nie zamierzam gadać o takich rzeczach, jak patriotyzm, edukacja na koszt
    > podatnika itp., ale to po prostu nasza Ojczyzna i przynajmniej ja tu wolę
    > zostać, wśród swoich rodaków i swoich (naszych) zasad życiowych.

    Czy takich może:
    <cit>
    Zużyty pracownik nadaje się do wymiany, gdyż pożytku
    już z niego nie będzie. I to nie dlatego, że nie będzie chciał - on już po
    prostu nie będzie w stanie...
    </cit>

    Albo takich:
    <cit>
    Po to jest okres próbny, aby narzucać delikwentowi stopniowo coraz szybsze
    tempo pracy, aż przestanie się wyrabiać.
    </cit>

    Ewentualnie takich:
    <cit>
    Chcesz mieć kasę na luksusy, to poświęcaj się dla firmy,
    zostań dostrzeżony, awansuj i miej. Najlepiej to każdemu robolowi kokosy
    dawać za to tylko, że raczy popracować przez 8 godzin...
    </cit>

    A może takich:
    <cit>
    Nie może być w końcu tak, że każdy by sobie jeździł na wczasy, bo skąd
    pracodawcy mają na takie
    fanaberie brać pieniądze?
    </cit>

    --