PracaGrupypl.praca.dyskusjeNa zmywak do Tallin-a,czarne wizje o pracy Polaków na terenie byłego ZSRR spełniają się › Re: Na zmywak do Tallin-a,czarne wizje o pracy Polaków na terenie byłego ZSRR spełniają się
  • Data: 2006-10-22 12:34:24
    Temat: Re: Na zmywak do Tallin-a,czarne wizje o pracy Polaków na terenie byłego ZSRR spełniają się
    Od: "zak" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To podnieś się, zacznij krzyczeć i oprotestuj prostujących. :) Jak to
    > dobrze
    > rozegrasz, to zgarniesz kasę tych krzyczących i protestujących, a potem
    > jeszcze
    > swoją za to, że oprotestowałeś protestujących. :)

    hehe tak juz widze te prostesty proramistow, administratorow, grafikow :D
    lol, ja jestem normalnym, spokojnym, pracowitym czlowiekiem.

    > Takich karłów sobie wybraliśmy, to tak mamy. Wprawdzie ja na nich nie
    > głosowałem, ale na tym polega demokracja, że wygrywa większość. Nie
    > pierwszy
    > to śmieszny rząd na świecie i z pewnością nie ostatni.

    nie nie my, tylko grupy uprzywilejowane zeby dalej ciagnac ten koszmar.
    Dlatego nie utorzsamiam sie juz z polakami (tz. z wiekszoscia) bo to banda
    nierobow. (pomijam te 5mln ludzi w prywatnych firmach, ktorzy pracuj na
    cale spoleczenstwo)