PracaGrupypl.praca.dyskusje › Na rozmowę z zaświadczeniem lekarskim???

  • 11. Data: 2005-12-05 21:12:15
    Temat: Re: Na rozmowę z zaświadczeniem lekarskim???
    Od: "rokford" <r...@w...pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w
    wiadomości news:dn29io$2bhk$1@node1.news.atman.pl...

    > A ja mam prosbe - ustaw sobie jakis sensowny znak cytowania bo ciezko
    > sie czyta posty w ktorych cytujesz innych (a jakby jescze Twoj czytnik
    > reagowal na delimiterka to juz w ogole bylo cudnie)

    tiaaaa, jak mi to ktoś przetłumaczy i wytłumaczy łopatologicznie, to się
    zastosuję:) Ja na razie się cieszę, że moje posty dochodzą na grupę... A te
    inne cudeńka jak znaki cytowania, delimicośtam to sobie zostawię na później
    ;) (obiecuję, że poszukam i poczytam jak to się robi - chyba że ktoś mi
    ułatwi i podeśle na priva pożyteczne informacje rokford(at)wp(dot)pl):)

    pozdrawiam

  • 12. Data: 2005-12-05 21:44:53
    Temat: Re: Na rozmowę z zaświadczeniem lekarskim??? [OT]
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    rokford napisał(a):
> [...]
    > inne cudeńka jak znaki cytowania, delimicośtam to sobie zostawię na później
    A jednak udalo Ci sie :) pojawil sie znak '>' jako znak cytowania (w
    sumie to chyba kazdy popularny czytnik newsow automatem ma sensownie
    ustawiony znak cytowania, obslugiwanie grup przez www na onecie, gazecie
    czy googlach tez chyba zapewnia defaultowo sensowny znak cytowania).
    A co do delimitera - jak widzisz co niektorzy na grupie (m.in. ja) maja
    kilka mylsnikow (chyba dwa) nad podpisem - jest to tzw delimiter i madry
    czytnik wytnie podczas cytowania wszystko co sie znajduje za tym
    delimiterem (dzieki temu nie cytujesz sygnaturki bo i po co). Ale
    spox... pogooglaj, poczytaj, znajdziesz wszystko co trzeba wiedziec:) ew
    alt.pl.niusy.czytniki lub pl.news.czytniki
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl
    GG: 296884, ICQ 76259763
    Skype: badzio

  • 13. Data: 2005-12-05 22:58:22
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dn206o$l96$1@nemesis.news.tpi.pl rokford <r...@w...pl>
    pisze:

    > Stanowisko i zakres obowiązków jest podany w BIP... dzwoniłem, ale jedyną
    > odpowiedź jaką usłyszałem od miłej Pani było "trzeba zrobić te
    > badania":)
    Właśnie na tej podstawie lekarz medycyny pracy decyduje jakie badania należy
    wykonać. A pani jest nie tyle miła, co po prostu głupia.

    >... Zatem powinienem poprosić o takie skierowanie???
    Nie. Nie masz do tego podstaw, nie jesteś pracownikiem tej firmy. IMO nie
    masz za wielkiego wyboru - spełnisz ich wymagania na własne ryzyko, albo
    nie. Jedyne, co można na pewno powiedzieć to to, że tak postępująca firemka
    to badziew i nie warto się w to angażować.

    > Chyba po
    > prostu odżałuję te kilkadziesiąt złotych za badania i zaryzykuję nie
    > zagłębiając się w temat...]
    To byłby poważny błąd. W ten sposób uczysz hołotę, że tak można.

    Jotte

  • 14. Data: 2005-12-05 23:17:53
    Od: Emi <e...@c...pl>

    rokford napisał(a):

    > W sumie to wchodzą dwa w rachubę
    >
    > Zastępca kierownika lub inspektor gminnego zakładu wodociągów i kanalizacji
    > :-> (normalnie<rotfl>)

    moje pytanie wynikało z tego, że zastanawiam się - właściwie to jakie
    badania muszą byc przeprowadzone ???

    --
    E_m_i_

    "Ci co poznali mrok, światło kochają,
    Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

  • 15. Data: 2005-12-06 07:55:45
    Od: "rokford" <r...@w...pl>

    > moje pytanie wynikało z tego, że zastanawiam się - właściwie to jakie
    > badania muszą byc przeprowadzone ???

    Po prostu, mam dołączyć zaświadczenie lekarskie (medycyna pracy) o braku
    przeciwwskazań do podjęcia pracy na w/w stanowisku...

    rokford

  • 16. Data: 2005-12-06 08:38:18
    Od: "Darek" <b...@m...pl>

    nie wiesz po co to jest ? kazdy to wie... osoba ktora ma wygrac konkurs ma
    juz takie badania, bo jest tam na praktyce lub stazu, tracisz czas ...

  • 17. Data: 2005-12-06 09:16:28
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    Użytkownik "rokford" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Po prostu, mam dołączyć zaświadczenie lekarskie (medycyna pracy) o braku
    > przeciwwskazań do podjęcia pracy na w/w stanowisku...

    Jesli tego wymagaja, to mozesz albo spelnic to wymaganie, albo ich olac.

    Ten, kto rekrutuje, moze sobie w granicach prawa wyznaczyc reguly i moze np.
    zażądac wyslania wraz z CV/LM notarialnie poswiadczonej kopii dyplomu
    studiow wyzszych lub zdjecia kandydata w nietypowym formacie. Jesli
    uznajesz, ze wymaganie jest durne lub za kosztowne dla Ciebie, to nie
    aplikujesz. A oni w ten sposob odsiewaja osoby nie dosc zdeterminowane lub
    nie dosc przekonane o szansie na sukces, zeby zainwestowac wiecej niz zwykle
    w proces aplikowania.

    Wydaje mi sie, ze badan wstepnych w ten sposob nie unikaja, bo badania
    wykonane przed podpisaniem umowy chyba sie nie kwalifikuja jako te wymagane
    prawem badania wstepne. W kazdym razie znam przypadki, gdy zlozenie
    aplikacji wymagalo wiekszych kosztow i wysilkow niz w tym wypadku. Jedyny
    przypadek, kiedy zdecydowanie nalezy uciekac i olac, to gdy firma wymaga
    wykonania w ramach rekrutacji darmowej, pelnowartosciowej i zdatnej do
    wykorzystania przez nia w jej komercyjnej dzialalnosci pracy - bo to jest
    szukanie jelenia.

    I.

  • 18. Data: 2005-12-06 11:35:45
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    Użytkownik "Emi" <e...@c...pl> napisał w wiadomości

    > moje pytanie wynikało z tego, że zastanawiam się - właściwie to jakie
    > badania muszą byc przeprowadzone ???

    Zeby pocieszyc wszystkich na zasadzie "ktos ma gorzej", ja skladajac pewna
    aplikacje musialam (na wlasny koszt) przedstawic przeswietlenie pluc,
    morfologie, badania na HIV, badania na wirusy zapalenia watroby, badania na
    inne przewlekle choroby np. cukrzyce i wyspowiadac sie z calej swojej
    historii zdrowotnej w kilkunastostronicowym formularzu. :D

    I.

  • 19. Data: 2005-12-06 12:58:14
    Od: Dape <d...@v...pl>

    badzio napisał(a):
    jak widzisz co niektorzy na grupie (m.in. ja) maja
    > kilka mylsnikow (chyba dwa) nad podpisem - jest to tzw delimiter

    niedokladnie - delimiter to dwa - (myslniki) i spacja czyli ###-- ###
    (## oczywiscie nie istnieja ;P)

    --
    pozdrawiam

  • 20. Data: 2005-12-06 13:03:21
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    a dokładniej:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Delimiter
    </cytat>
    Delimiter to ciąg znaków wykorzystywany do oddzielenia treści listu
    internetowego od sygnaturki.

    Delimiter ma postać "-- " (minus, minus, spacja). Musi on być umieszczony w
    oddzielnej linii. Wszystko to co znajduje się za delimiterem powinno być
    traktowane przez program pocztowy (lub czytnik grup newsowych) jako
    sygnaturka.

    Dzięki temu programy pocztowe mogą usuwać treść sygnaturki przy
    odpowiadaniu, a także sygnaturka może być wyświetlana inaczej od treści.
    </cytat>
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---