PracaGrupypl.praca.dyskusje › Na rozmowę z zaświadczeniem lekarskim???

  • 1. Data: 2005-12-05 15:33:46
    Temat: Na rozmowę z zaświadczeniem lekarskim???
    Od: "rokford" <r...@w...pl>

    Witam wszystkich,

    Pierwszy raz udzielam się na grupie i to w najgorszym stylu ;)
    Mam jedno pytanie...może ktoś z czytających orientuje się w temacie... Otóż
    zamierzam starać się o pracę w jednej firmie (ogłosili nabór), jednego tylko
    nie rozumiem - jednym z licznych załączników ma być "zaświadczenie lekarskie
    o zdolności podjęcia pracy na stanowisku .....". Czy ktoś spotkał się z
    podobną sytuacją?? Według mnie, takie badania robi się przed rozpoczęciem
    pracy na stanowisku!!! Powinno to robić już po podpisaniu umowy, przed
    podjeciem pracy na danym stanowisku i za dzień poswięcony na badania należy
    mi się wynagrodzenie. Taka sytuacja, że robię badania na własny koszt i
    przed podjęciem pracy tez w sumie byłaby przeze mnie zrozumiana (chociaż
    niezgodna z KP), ale litości!!! Badania muszą być zrobione przed złożeniem
    dokumentów aplikacyjnych??? Kto mi zwróci za to pieniądze gdy nie zostanę
    przyjęty???

    Może ktoś mi to wszystko wyjaśni???

    pozdrawiam:
    rokford

  • 2. Data: 2005-12-05 15:43:36
    Temat: Re: Na rozmowę z zaświadczeniem lekarskim???
    Od: "thaZ [xpect]" <t...@S...pl>

    > Może ktoś mi to wszystko wyjaśni???

    jaka firma takie kombinacje...
    jesli na tym etapie szuka oszczędności
    (a wszystko na to wskazuje), to nie licz
    na długą i owocną (chociażby dla Ciebie)
    współpracę.

    pozdrawiam!
    thaZ
    www.pracowniakreatywna.pl

  • 3. Data: 2005-12-05 15:49:28
    Od: "rokford" <r...@w...pl>

[...]

    najśmieszniejsze jest to, że jest to firma państwowa, podlegająca
    samorządowi... a jak już oni zaczynaja takie numery, to strach pomysleć....
    Chodzi mi konkretnie o to, czy jak już zrobię te badania, to mogę jakoś na
    nich wymusić zwrot kosztów???:)

    pozdrawiam: rokford

  • 4. Data: 2005-12-05 17:39:53
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > Chodzi mi konkretnie o to, czy jak już zrobię te badania, to mogę jakoś na

    Zebys zrobil badania lekarskie - wstepne do pracy, powinienes miec skierowanie z
    zakladu pracy, a nade wszystko musisz dokładnie wiedziec, jakie jest stanowisko i
    zakres obowiazkow.
    Po prostu zadzwon i zapytaj nowego potencjalnego pracodawce, o co mu sie rozchodzi.

    Wojtek

  • 5. Data: 2005-12-05 17:57:48
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: rokford [Mon, 5 Dec 2005 16:33:46 +0100]:

    > zamierzam starać się o pracę w jednej firmie (ogłosili
    > nabór), jednego tylko nie rozumiem - jednym z licznych
    > załączników ma być "zaświadczenie lekarskie o zdolności
    > podjęcia pracy na stanowisku .....".

    A co to za praca? Bo jeśli wymagająca jakichś szczególnych
    predyspozycji zdrowotnych, to ja się wcale nie dziwię - to
    jednak łatwiejsze, niż przeprowadzić całą rekrutację, kogoś
    przyjąć, a potem się nagle dowiedzieć że nie może pracować.

    Kira

    --
    http://Cyber-Girl.NET
    *Bo SIEĆ jest rodzaju żeńskiego :)*

  • 6. Data: 2005-12-05 18:16:04
    Od: "rokford" <r...@w...pl>

[...]

    Stanowisko i zakres obowiązków jest podany w BIP... dzwoniłem, ale jedyną
    odpowiedź jaką usłyszałem od miłej Pani było "trzeba zrobić te badania":)...

    Zatem powinienem poprosić o takie skierowanie??? Chyba po prostu odżałuję te
    kilkadziesiąt złotych za badania i zaryzykuję nie zagłębiając się w temat...

    rokford

  • 7. Data: 2005-12-05 18:19:50
    Od: "rokford" <r...@w...pl>

    jednak łatwiejsze, niż przeprowadzić całą rekrutację, kogoś
    przyjąć, a potem się nagle dowiedzieć że nie może pracować.

> [...]

    OK rozumiem, ale i tak rekrutacja przebiega tam dwuetapowo.... Nie lepiej
    byłoby wyłonić trójkę najlepszych i dopiero im kazać zrobić te badania???
    Śmieszne jest to, że te badania trzeba dołączyć przy składaniu dokumentów!!!
    Nawet nie wiadomo czy zostanie się zaproszonym na rozmowę kwalifikacyjną:(

    rokford

  • 8. Data: 2005-12-05 20:10:21
    Od: Emi <e...@c...pl>

    rokford napisał(a):

    > Stanowisko i zakres obowiązków jest podany w BIP... dzwoniłem, ale jedyną
    > odpowiedź jaką usłyszałem od miłej Pani było "trzeba zrobić te badania":)...

    a jakie w końcu ma być to stanowisko (jeżli można spytać) ???

    --
    E_m_i_

    "Ci co poznali mrok, światło kochają,
    Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

  • 9. Data: 2005-12-05 20:54:52
    Od: "rokford" <r...@w...pl>

    a jakie w końcu ma być to stanowisko (jeżli można spytać) ???
    --
    E_m_i_

    W sumie to wchodzą dwa w rachubę

    Zastępca kierownika lub inspektor gminnego zakładu wodociągów i kanalizacji
    :-> (normalnie<rotfl>)

    pozdrawiam

  • 10. Data: 2005-12-05 21:00:04
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    rokford napisał(a):
    > rokford
    A ja mam prosbe - ustaw sobie jakis sensowny znak cytowania bo ciezko
    sie czyta posty w ktorych cytujesz innych (a jakby jescze Twoj czytnik
    reagowal na delimiterka to juz w ogole bylo cudnie)
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl