PracaGrupypl.praca.dyskusje › Na czym mozna zarobić będąc niepełnoletnim

  • 1. Data: 2004-10-20 15:30:27
    Temat: Na czym mozna zarobić będąc niepełnoletnim
    Od: "Waldziu" <w...@m...pl>

    Na czym mozna zarobić będąc niepełnoletnim ( mam 15 lat i brakuje kasy :( )

  • 2. Data: 2004-10-20 17:23:30
    Temat: Re: Na czym mozna zarobić będąc niepełnoletnim
    Od: "marcin.d" <t...@o...pl>

    > Na czym mozna zarobić będąc niepełnoletnim ( mam 15 lat i brakuje kasy
    > :( )

    tak na szybko to przychodzi mi do glowy:
    - roznoszenie ulotek
    - dostarczanie pizzy (no ale nie samochodem :))
    - praca w niepelnym wymiarze godzin

    no chyba ze "mozna zarobic" znaczylo "zbic kase szybko i duzo"

    pozdr.

  • 3. Data: 2004-10-20 19:41:03
    Od: "Waldziu" <w...@m...pl>

    niezależy mi na tym aby szybko i dużo zarobić chodzi mi o to żebym wogóle
    miazarobić a z tym roznoszeniem( pizzy ) to ciężko będzie bo pizze lubie :)
    . Aha a w sprawie roznoszenia pizzy to mało to gdzie się pytać i o co ( w
    większość i pizzeri już jest dostawca ) ????

  • 4. Data: 2004-10-20 21:42:23
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

    > Na czym mozna zarobić będąc niepełnoletnim ( mam 15 lat i brakuje kasy
    :( )

    Poczekaj do pierwszych opadów śniegu i idź z łopatą pod posesje z szerokim
    chodnikiem - właściciele mają obowiązek odśnieżać (usuwać śnieg i lód !! )
    chodniki pod karą grzywny, i w razie wypadku na nieodśnieżonym chodniku -
    wypłacać odszkodowanie. Spróbuj jeszcze nawiązać kontakty z cieciami nowych
    bloków ( takich z ochroniarzem i szlabanem). Też mogą dać Ci zarobić parę
    pln-ów.

    Powodzenia. Reksio

  • 5. Data: 2004-10-21 09:39:26
    Od: "Staszek S." <e...@r...pl>

    Dnia 20.10.2004 Reksio <m...@p...onet.pl> napisał/a:
> [...]
    > chodniki pod karą grzywny, i w razie wypadku na nieodśnieżonym chodniku -

    niekoniecznie właściciele. zależy gdzie jest geodezyjny granica działki -
    jeśli nie przylega do chodnika (albo pasa drogowego) - to wtedy obowiązek jest
    miasta ...

    --
    Ecto

  • 6. Data: 2004-10-24 19:35:39
    Od: "Henryk Gruszka" <h...@a...pl>

    Możesz podjąć pracę pod warunkiem, że pracodawca spełni wymogi stanowione
    prawem a twój opiekun prawny wyrazi zgodę na konsekwencje tytułem twojego
    zatrudnienia. Temat jest bardzo rozległy i nie z popularyzowany. Proponuję
    skorzystać z bezpłatnej porady prawniczej. Rozglądnij się po najbliższych
    stowarzyszeniach bywają tam wolontariusze porad prawnych. Możesz też zwrócić
    się do studenckich portali prawniczych. Sądzę, że znajdą zrozumienie dla tak
    ważkiej sprawy i udzielą ci stosownego wsparcia. Pozdrówko Trybun_hg.