PracaGrupypl.praca.dyskusje › NIEMIECKI PRACODAWCA ŻĄDA..

  • 1. Data: 2004-10-20 14:38:38
    Temat: NIEMIECKI PRACODAWCA ŻĄDA..
    Od: "Jerzy" <l...@w...pl>

    Moja żona pracuje legalnie w Niemczech przy zbiorach warzyw.Pracodawca po 6
    tygodniach pracy obudził się ,że żona ma dostarczyć zaświadczenie mianowicie,że
    jest tu w Polsce "gospodynią domową".Dowiadywałem się,że takie zaświadczenia
    podbija najzwyczajniej sołtys na wsi,ale kłopot jest w tym ,że mieszkamy w
    mieście,dzwoniłem do urzędu pracy słyszeli o tym,ale nie mogą mi
    pomóc.Nadmieniam,że ów Niemiec ma prawdopodbnie kontrole z Urzędu Celnego
    Niemeickiego.Proszę mi napsać o co tu chodzi?Czy ktoś takie zaświadczenia może
    wydać?Może ktoś się z tym spotkał.Za przesłanie jakiś informacji z góry
    dziękuje.
    Jerzy

  • 2. Data: 2004-10-21 19:25:50
    Temat: Re: NIEMIECKI PRACODAWCA ŻĄDA..
    Od: "VERTRET" <vertret @ op . pl>

    Użytkownik "Jerzy" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    >Czy ktoś takie zaświadczenia może wydać?

    Zapytaj sie po prostu tego Niemca od kogo takie zaswiadczenie ma byc.
    Jezeli on tego nie wie, to wystaw mu sam.

    vertret