PracaGrupypl.praca.dyskusjeNa cholerę do tego Jyska polazłem? › Re: Na cholerę do tego Jyska polazłem?
  • Data: 2006-08-12 09:13:03
    Temat: Re: Na cholerę do tego Jyska polazłem?
    Od: "Marek" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Szanuję ludzi i ludzką pracę. Uważam, że nie wstyd pracować, bo czasy są
    > takie, że nie każdy ma tą pracę. Razi mnie natomiast takie traktowanie,
    > brednie, podchody i chwyty socjotechniczne (z resztą bardzo nieudolne).
    >
    > Żałuję jedynie straconego czasu a nie tego, że nie będę tam pracował.

    Najciekawsze w tym jest jednak to, ze prawie wszzystkie powazne firmy
    zachodnie i wschodnie, ktore maja wyrobiona marke i pozycje, sa szanowane,
    jednak nie w polsce. Dlaczego ? Otoz wlasnie przez pracownikow. Co z tego ze
    to firma Jysk, Philips, Sony, LG, IBM, jesli zatrudnia sie polakow, ktorzy
    de facto nie potrafia pracowac i unikaja jej w pracy. My niestety nie
    dajemy gwarancji na oranzade :)