PracaGrupypl.praca.dyskusje › "NIE LĘKAJCIE SIĘ!"

  • 1. Data: 2007-06-22 05:42:44
    Temat: "NIE LĘKAJCIE SIĘ!"
    Od: "graham" <g...@p...onet.pl>

    Drodzy Państwo!

    Będę pisał krótko. Przed reformą 1989 roku przekonywałem ludzi, że gdy
    państwo przestanie
    kontrolować ceny żywności i jakość potraw w knajpach, to nikt z głodu nie
    umrze. I nikt nie umarł.
    Przekonywanie teraz, że po zlikwidowaniu Ministerstwa Zdrowia i Opieki
    Społecznej oraz jego licznych
    agend nikt nie umrze jest więc poniżej poziomu, na jakim do Państwa piszę.

    Dość pisania o oczywistościach. Pora na działanie!

    Przestańcie sobie Państwo zawracać głowy rozwiązywaniem "problemu służby
    zdrowia". Istnieje moment,
    w którym zaprzestaje się reanimacji. Koniec! Osinowy kołek, by ten potwór
    nigdy już nie został przywrócony
    do życia - i weźcie się Państwo za leczenie pacjentów.

    Żadnych strajków! To tylko strata czasu i narażanie pacjentów na kłopoty.

    Po prostu z dniem 1 lipca złóżcie Państwo wszyscy wymówienia z pracy. Tego
    nikt Państwu nie może zabronić
    - i nie może Was o nic oskarżyć.

    Po tym Władza nie będzie już miała wyboru. Natychmiast zostanie
    przeprowadzona prywatyzacja.
    Budynki przychodni i szpitali, aparatura, itd. powinny zostać sprzedane z
    licytacji
    (całość forsy, minus 15% dla pracowników, na Fundusz Ubezpieczeń
    Społecznych!).
    Nowi właściciele będą Wam wynajmować dotychczasowe gabinety - o ile
    będziecie Państwo chcieli z nich
    akurat korzystać. I po problemie. Weterynaria została sprywatyzowana w ciągu
    dwóch miesięcy
    - i całkiem nieźle działa do dziś.

    Władza musi zrobić tylko kilka drobnych rzeczy:

    1) Oddać każdemu te 186 zł miesięcznie pobierane na ubezpieczenie medyczne
    (by ludzie mieli z
    czego Państwu płacić...)

    2) Rozwiązać Ministerstwo Zdrowia (pozostawiając przy MSWiA trzyosobową
    komórkę Naczelnego Epidemiologa Kraju),
    Narodowy Fundusz Zdrowia i wszystkie podobne pasożytnicze instytucje (wiecie
    Państwo, jak jest z rakiem:
    gdy się zostawi jedna komórkę, to po paru miesiącach odrasta w całości...)

    3) Wsadzić (to piękne zadanie dla CBA, które powinno odczepić się od lekarzy
    i zająć problemem prawdziwej
    korupcji!) in gremio do kryminału Departament Polityki Lekowej obecnego
    MSWiA
    - czyli ludzi odpowiedzialnych za to, że leki w Polsce są średnio sześć razy
    droższe, niż mogłyby być,
    gdyby rządził wolny rynek, a nie gang cwaniaków.

    4) Nie zajmować się ubezpieczeniem obywateli; bardzo wiele firm już dziś
    zapewnia leczenie kliniczne,
    w tym i zagraniczne, za składkę mniejszą, niż 186 złotych. To też należy
    zostawić rynkowi. Kto chce,
    niech się ubezpieczy.

    I to wszystko. Po wakacjach jeszcze jedna dziedzina życia zostanie
    przywrócona normalności.

    Nie wahajcie się! Nie bójcie się złożyć wymówienia. Popatrzcie: lekarze
    weterynarii z głodu nie poumierali!

    JŚw.Jan Paweł II powiedział:

    "NIE LĘKAJCIE SIĘ!"

    Więc zdecydujcie się wreszcie i, tak jak sugeruje p.dr Krzysztof Bukiel,
    poskładajcie te wymówienia.
    Niech po 90 latach Piekło wreszcie pochłonie ten socjalistyczny wynalazek:
    "służbę zdrowia".

  • 2. Data: 2007-06-22 17:14:30
    Temat: Re: "NIE LĘKAJCIE SIĘ!"
    Od: Sender Bell <s...@s...pl>

    JKM pisze:

> [...]
    > poskładajcie te wymówienia.
    > Niech po 90 latach Piekło wreszcie pochłonie ten socjalistyczny wynalazek:

    Jak dzisiaj nasz kochany Pan Premier powiedział, że prywatyzacja służby
    zdrowia nie jest żadnym rozwiązaniem i należy wprowadzić nowe podatki
    dla najbogatszych (na co powinno zostać rozpisane referendum) to się
    załamałem. :/
    Ten kraj nie przetrwa do końca tej chorej kadencji.

  • 3. Data: 2007-06-22 17:41:01
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Sender Bell pisze:

    > Ten kraj nie przetrwa do końca tej chorej kadencji.

    Nie takie były i jakoś przetrwał.
    A ty jaki pomysł masz odnośnie pielęgniarek?

  • 4. Data: 2007-06-22 18:17:22
    Od: "CZYŚCIWO" <c...@o...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Nie takie były i jakoś przetrwał.
    > A ty jaki pomysł masz odnośnie pielęgniarek?

    Przypominam, że po to jest rząd, aby ON miał pomysł, ale jakby mnie pytali
    to oczywiście całkowita prywatyzacja.

    --
    CZYŚCIWO tekstylne wielokrotnego użytku = brak odpadów!
    Telefon 0-800-MEWA-00

  • 5. Data: 2007-06-22 19:27:15
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    CZYŚCIWO pisze:

    > Przypominam, że po to jest rząd, aby ON miał pomysł, ale jakby mnie pytali
    > to oczywiście całkowita prywatyzacja.

    No tak, ale tego nie da się zrobić do końca roku a nawet wcześniej.

  • 6. Data: 2007-06-22 20:49:30
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Fri, 22 Jun 2007 07:42:44 +0200, graham <g...@p...onet.pl>
    w <f5fni4$i7t$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał:

    Dziecko Neostrady, wypadałoby podać źródło (dla tych co nie zczaili):
    http://korwin-mikke.blog.onet.pl/index.html?id=22135
    6411

    [ ... ]
    > Po prostu z dniem 1 lipca złóżcie Państwo wszyscy wymówienia z pracy. Tego
    > nikt Państwu nie może zabronić
    > - i nie może Was o nic oskarżyć.

    I tu jest klu - głosowanie nogami.

    --
    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 7. Data: 2007-06-23 10:38:06
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Jakub Lisowski wrote:

> [...]
    > w <f5fni4$i7t$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał:
    >
    > Dziecko Neostrady, wypadałoby podać źródło (dla tych co nie zczaili):

    Skoordynowana czasowo akcja taka jak proponowana jest nierealna - ludzie
    nie beda rzucac pracy nie majac zorganizowanej pewnej alternatywy.

    Ale glosowanie nogami odbywa sie na wielka skale, nie tylko w branzy
    medycznej. Zastanawiam sie, co wykaze nastepny spis powszechny, za 5
    lat, bo z moich obserwacji mlodej spolecznosci emigracyjnej na swiecie
    wynika, ze wiekszosc wyjezdzajacych ludzi nie wymeldowuje sie (z powodu
    nieaktualnego i blednego przekonania o powiazaniu meldunku z prawem do
    lokalu lub z lenistwa), nie zglasza wyjazdu do skarbowki (ze strachu o
    to, zeby nie byc na celowniku po ewentualnym powrocie lub z niewiedzy)
    ani nie stosuje innych metod powiadomienia panstwa o swoim wybyciu.
    Policzenie rzeczywiscie przebywajacych w RP ludzi za te 5 lat moze sie
    okazac szokiem, jesli tempo wyjazdow sie utrzyma.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533

  • 8. Data: 2007-06-23 11:09:40
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Tomek napisał:

    > No tak, ale tego nie da się zrobić do końca roku a nawet wcześniej.

    jak sie zajmuje teletubisiami, listami agentow i tego typu "ważnymi dla
    kraju" historiami, to sie nigdy nie da.

  • 9. Data: 2007-06-23 11:18:05
    Od: sz <s...@b...no>

    Immona wrote:

    > Skoordynowana czasowo akcja taka jak proponowana jest nierealna - ludzie
    > nie beda rzucac pracy nie majac zorganizowanej pewnej alternatywy.

    w ogolnosci masz racje, chociaz w tym wypadku chodzi o grupa bardzo
    zorganizowana, wyksztalcona i swiadoma sytuacji, maja samorzady, zwiazki
    zawodowe i silne poczucie wspolnoty.

    jezeli postanowiliby ze w polsce odbedzie sie prywatyzacja sluzby
    zdrowia to rzad nie mialby nic do powiedzenia w tej sprawie - i chyba o
    to chodzilo w tym apelu.

    a czy tak zrobia... nie bede sie zakladal!

> [...]
    > Policzenie rzeczywiscie przebywajacych w RP ludzi za te 5 lat moze sie
    > okazac szokiem, jesli tempo wyjazdow sie utrzyma.

    ale wtedy sie powie ze ci co wyjechali to nie byli prawdziwi
    polacy-patrioci i wszyscy beda zadowoleni :-)

    sz.

  • 10. Data: 2007-06-24 12:02:51
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Sat, 23 Jun 2007 22:38:06 +1200, Immona <c...@n...gmailu>
    w <f5it73$gs5$1@inews.gazeta.pl> napisał:

    6411

    > Skoordynowana czasowo akcja taka jak proponowana jest nierealna - ludzie
    > nie beda rzucac pracy nie majac zorganizowanej pewnej alternatywy.

    Akurat ci strajkująct lekarze mają alternatywę - większość z nich ma
    prywatne gabinety medyczne, albo pracuje na kilku etatach, ale oni
    siedzą na stanowiskach z powodów feudalnych.
    Ci, którzy zaniżają średnią zarobków to lekarze robiący specjalizacje,
    ci wyboru nie mają.

    Niezły byłby numer, gdyby komuś się chciało przeglądnąć materiał z
    telewizorni z demonstracji lekarzy, zidentyfikować najaktywniejszych i
    sprawdzić ich źródła dochodów. Właściciele NZOZów, goście z kilkoma
    praktykami i tak dalej.

    > Ale glosowanie nogami odbywa sie na wielka skale, nie tylko w branzy
    > medycznej. Zastanawiam sie, co wykaze nastepny spis powszechny, za 5

    Hehehe, mów mi więcej, widzę co się dzieje u mnie w firmie.

    > I.

    ja czyli jakub
    Revoke.