PracaGrupypl.praca.dyskusje › pół etatu

  • 1. Data: 2007-06-21 20:07:32
    Temat: pół etatu
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    witam.
    proszę o odpowiedź, jak wlicza się praca na pół etaty do stażu pracy, do
    zasiłku dla bezrobotnych (może kiedyś), no i jak później liczony jest z
    tego urlop.

  • 2. Data: 2007-06-25 06:44:12
    Temat: Re: pół etatu
    Od: "grom@x" <gromax@_skasuj_.interia.pl>

    > proszę o odpowiedź, jak wlicza się praca na pół etaty
    >do stażu pracy,
    po zakończeniu masz przepracowane X czasu w wymiarze 1/2 etatu

    >do
    > zasiłku dla bezrobotnych (może kiedyś),
    jeżeli masz umowę o pracę (a nie żadną wynikającą z KC) oraz zarabiasz minimum
    krajowe, to okres zalicza się do zasiłku. Jezeli te dwa warunki nie są spełnione, to
    zappomnijo zasiłku

    > no i jak później liczony jest z
    > tego urlop.

    poporcjonalnie, najprosciej - w przeliczeniu na godziny (połowa wymiaru), czyli jak
    np. pracujesz 5 dni w tygodniu po 4 godziny, to przy urlopie 7 dniowym masz 7 dni
    4-ro godzinnych, jak pracujesz np 8-8-4 (czyli trzy dni w tygodniu), to przy
    wymiarze 20 dni urlopu masz 20 * 8 / 2 czyli 80 godzin urlopu na rok, i biorąc te
    trzy dni urlopu z puli urlopowej schodzi ci 20 godzin.
    mam nadzieję że w miare jasno napisałem :)

    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*