PracaGrupypl.praca.dyskusje › "NIE LĘKAJCIE SIĘ!"

  • 21. Data: 2007-06-28 21:01:02
    Temat: Re: "NIE LĘKAJCIE SIĘ!"
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Wed, 27 Jun 2007 08:05:51 +0200, grom@x <gromax@_skasuj_.interia.pl>
    w <f5t24c$ek$1@inews.gazeta.pl> napisał:

> [...]
    że wyłączeni są dentysci, psycholodzy itp)
    prywatej praktyki. a z kolei doba

    > nie do końca w to wierzę. bo w takim razie po jakiego grzyba siedzieliby na
    państwowym zamiast mieć wyłącznie własną praktykę?

    Ustawę przeczytaj, jest zaraz na początku.

    > a może są jakies inne profity i to jest wyłumaczenie?

    Specjalizacja na przykład. Albo staż. Popatrz na dentystów, tam
    większość pracuje prywatnie.
    Drogie metody leczenia - jak pisałem - robienie prywatnej praktyki
    radiologicznej to ciężka rzecz.
    O korzyściach patologicznych nie będęsię rozpisywał, co jakiś czas
    gazety o tym trąbią.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 22. Data: 2007-06-29 13:21:36
    Od: Damian <d...@n...poczta.gazeta.pl>

    CZYŚCIWO pisze:
    > Użytkownik "Tomek" <t...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Przypominam, że po to jest rząd, aby ON miał pomysł, ale jakby mnie pytali
    > to oczywiście całkowita prywatyzacja.

    Ale ta grupa z niewiadomych powodów nie chce prywatyzacji.

    --

  • 23. Data: 2007-06-29 19:02:22
    Od: a...@b...veroxsystems.com (Verox)

    On Wed, 27 Jun 2007 23:12:11 +0200, Etanol napisał:

    > To znaczy że w wawie nie będzie korków za 5 lat !

    ...always look at the bright side of life... ;-)
    ...param param param...

    --
    begin 755 signature.exe
    [tomek <at> kalety <dot> net] vy 73! de SP9UOB