PracaGrupypl.praca.dyskusje › Myślalem że to potrwa jeszcze z 3 lata

  • 11. Data: 2006-03-22 01:02:58
    Temat: Re: Myślalem że to potrwa jeszcze z 3 lata
    Od: szach <s...@w...pl>

    Cezary Morga wrote:

    > Za 5 lat pani Beger skonczy studia i tez wyjedzie za granice :)

    A Lepper dodrukuje pieniedzy :) ale bedzie wesolo :))

  • 12. Data: 2006-03-22 06:10:38
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!!!

    Dnia 21 Mar 2006 19:57:22 +0100, Tomek napisał(a):

> [...]
    > dziwię. Każdy ma prawo do normalnego życia. Tylko aż strach się bać tego co

    Słyszałem, że już pojawiają się firmy, które zatrudniają na Zachodzie
    Polaków, a potem kierują ich do pracy w... Polsce.

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 13. Data: 2006-03-22 06:41:43
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Tomek napisał(a):

    >Tylko aż strach się bać tego co
    > tutaj będzie za 5 lat. Tomek

    za 5 lat zostanie garstka ludzi w tym i ja. Będe mógł wreszcie
    przebierać w ofertach ... ;oD

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.

  • 14. Data: 2006-03-22 07:49:20
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > chyba że zmieni się wyobrażenie rządzących o opodatkowaniu

    ok załóżmy bardzo teoretycznie że się zmieni... Aby zmniejszyć podatki
    trzeba zlikwidować to co je pochłania i załóżmy że zostanie zlikidowana duża
    część etatów urzędniczych (załóżmy optymistycznie że 30 %, może 40%).
    Załóżmy że zostanie zoptymalizowana sfera wynagrodzeń urzędników, polityków
    itp podejrzanych typów.
    Czym to zaowocuje ? Ano zwiększy się nam liczba bezrobotnych. Duża część z
    nich nie będzie mogła z różnych powodów przekwalifikować się i stać się siłą
    produkcyjną a nie tylko generującą koszty. Żeby ich utrzymać, trzeba będzie
    zwiększyć podatki :-)
    W przyrodzie nic nie ginie...
    --
    Jackare

  • 15. Data: 2006-03-22 07:54:31
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 22 Mar 2006 07:41:43 +0100, czarny napisał(a):

    > za 5 lat zostanie garstka ludzi w tym i ja. Będe mógł wreszcie
    > przebierać w ofertach ... ;oD

    Ale wtedy bedzie tylko sprzatanie smieci i gaszenie swiatel... ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 16. Data: 2006-03-22 09:06:06
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Kapsel napisał(a):

    > Ale wtedy bedzie tylko sprzatanie smieci i gaszenie swiatel... ;)

    he, he dobre :)

  • 17. Data: 2006-03-22 09:46:59
    Od: ktos <b...@k...onet.pl>

    Jackare napisał(a):

> [...]
    > część etatów urzędniczych (załóżmy optymistycznie że 30 %, może 40%).
    > Załóżmy że zostanie zoptymalizowana sfera wynagrodzeń urzędników, polityków

    Gdyby koszty generowali tylko politycy/urzednicy to przy najblizszych
    wyborach wiekszosc glosow zdobyliby liberalowie albo nawet Korwin i bylo
    by po kosztach.
    Te wydatki na cele spoleczne zwane tu "kosztami" ida do milionow ludzi:
    zasilki rodzinne brane przez tych ktorzy nie placa ZUS-u (rolnicy...),
    becikowe, 55-letni emeryci z normalnych branz, 45-letni z branz
    uprzywilejowanych, najwiecej w Europie rent, pociagi wozace powietrze i
    kolejarzy do pracy......

  • 18. Data: 2006-03-22 10:08:43
    Temat: Re: My?lalem że to potrwa jeszcze z 3 lata
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Wed, 22 Mar 2006 08:49:20 +0100, użyszkodnik "Jackare"
    <j...@i...pl> napisał:

> [...]
    > produkcyjną a nie tylko generującą koszty. Żeby ich utrzymać, trzeba będzie

    zakładasz że 100% obecnie bezproduktywnych urzędasów pozostanie
    bezproduktywne, a ja zakładam że pewna ich część jednak się
    przekwalifikuje i tutaj widze ten zysk, nawet jesli to będzie 5%

    --
    futszaK
    601061867

  • 19. Data: 2006-03-22 12:32:54
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Jackare [Wed, 22 Mar 2006 08:49:20 +0100]:

    > załóżmy że zostanie zlikidowana duża część etatów urzędniczych

    A po co urzędników, mamy rzeszę darmozjadów którą spokojnie
    nawet o 40-50% dałoby się okroić - i nikt poza nimi samymi
    by się nie zmartwił... Po co tworzyć dodatkowych bezrobotnych
    jak można się pozbyć nierobotnych? ;-)

    Kira

  • 20. Data: 2006-03-22 14:42:59
    Od: Dominik Dagiel <d...@w...pl>

    Jackare wrote:

> [...]
    > nich nie będzie mogła z różnych powodów przekwalifikować się i stać się
    > siłą produkcyjną a nie tylko generującą koszty. Żeby ich utrzymać, trzeba

    to czy urzednik bedzie bezrobotny czy nie, nie ma az tak wielkiego
    znaczenia; uproszczenie przepisow, usuniecie dwuznacznosci i trzymanie sie
    prawa przez organy urzedowe, daloby panstwu znacznie wiecej korzysci niz
    zmniejszenie etatow bez zmiany przepisow; pomijam fakt, ze wtedy jeszcze
    wieksza czesc administracji bylaby zupelnie zbedna (teraz chociaz
    przelewaja z pustego w prozne lub utrudniaja zycie ludziom);

    --
    Dominik Dagiel
    http://www.dagiel.pl