PracaGrupypl.praca.dyskusje › Multi-Level-Marketing - Informacja o systemie zarabiania w Internecie

  • 1. Data: 2004-09-12 00:50:19
    Temat: Multi-Level-Marketing - Informacja o systemie zarabiania w Internecie
    Od: "McKenzina" <m...@p...pl>

    Witam!
    Zostawiam tu informację o rewelacyjnym systemie zarabiania w Internecie.
    Opiera się on na potędze poczty elektronicznej oraz robiącego w ostatnim
    czasie (zwłaszcza w USA) furorę Multi-Level-Marketingu (MLM) (Poziomowego
    Marketingu). Pracę tę może podjąć każdy, niezależnie od wieku i poziomu
    wykształcenia. System ten jest ostatnio szczególnie modny wśród studentów
    (mówi się o nim praca-zabawa) z uwagi na swoją prostotę i niesamowicie
    wysokie wynagrodzenie.

    Szczegółowe informacje znajdziesz na stronie http://mlm.kliknijtu.pl. Jeśli
    temat Cię interesuje możesz także otrzymać e-mail'a ze szczegółami.
    Wystarczy wysłać na ten adres m...@k...pl wiadomość o temacie
    "Multi-Level-Marketing - Proszę o szczegóły".

    Pozdrawiam
    McKenzina
    m...@k...pl

  • 2. Data: 2004-09-12 05:52:54
    Od: "::WireFreE::" <m...@n...chipdrive.pl>

    Multi level to ty jestes debil i nie pisz takich debilnych ogloszen

  • 3. Data: 2004-09-12 09:08:42
    Od: "Leon" <a...@l...pl>

    ale bzdura, na resorach, ja nie rozumiem jak takie rzeczy mogą istnieć, że
    też są przepraszam za słowo "naiwniacy" żeby w to wejść. Po prostu rozwala
    mnie to jak można być tak naiwnym.

  • 4. Data: 2004-09-12 13:55:23
    Od: "McKenzina" <m...@p...pl>

    moge byc ostatnim debilem i naiwniakiem, ale kase robi na tym masa ludzi i
    nie dba o to jak sie ich nazywa, a inteligenci i roztropni dalej klepia
    biede...

  • 5. Data: 2004-09-12 14:07:20
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "McKenzina" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > moge byc ostatnim debilem i naiwniakiem, ale kase robi na tym masa ludzi i
    > nie dba o to jak sie ich nazywa, a inteligenci i roztropni dalej klepia
    > biede...

    Wiesz masz racje tylko czy Ty jako inteligentny człowiek wiesz kto za to
    płać albo skąd się biorą pieniądze.

    Józek

  • 6. Data: 2004-09-12 16:09:39
    Od: amfora <a...@i...pl>

    McKenzina <m...@p...pl> wrote:
    > moge byc ostatnim debilem i naiwniakiem, ale kase robi na tym masa ludzi i
    > nie dba o to jak sie ich nazywa, a inteligenci i roztropni dalej klepia
    > biede...

    Do katalogu epitetów dopisz sobie, że jesteś spamerem. Bezczelnym spamerem.

    Zwykle ignoruję takich jak Ty, ale wysyłania śmieci na maila nie daruję.
    Odwdzięczę się z całą złośliwością, na jaką mnie stać.

    amf.

    --
    ./|\. http://akson.sgh.waw.pl/~ad20082/ ./|\.
    Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia,

  • 7. Data: 2004-09-12 16:31:54
    Od: "Storm" <tmpstorm[spamkonto]@o2.pl>

    Mi tez ten syfiasz wyslal swoj shit !!!

    m...@p...pl