PracaGrupypl.praca.dyskusje › LIDL - kierownik sklepu.....

  • 1. Data: 2004-09-11 16:01:38
    Temat: LIDL - kierownik sklepu.....
    Od: Arek <f...@p...onet.pl>

    Witam !!!

    Mam okazje tam sprobowac - czy ktos ma jakies info, jak z kasa ?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-09-11 17:59:22
    Temat: Re: LIDL - kierownik sklepu.....
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    w miescie wojewodzkim, wiem ze komus z doswiadczeniem proponowano brutto 8
    000 zl
    ale to nie jest praca na 8 godzin....
    pozdrawiam
    Ewa (Krakow)

  • 3. Data: 2004-09-12 11:40:53
    Od: PepedB <P...@p...atowyw.al>

    a&e wrote:
    > w miescie wojewodzkim, wiem ze komus z doswiadczeniem proponowano brutto 8
    > 000 zl
    > ale to nie jest praca na 8 godzin....

    Chyba nie w Lidlu? To jest dyskont, gdzie maksymalnie ogranicza się
    ilość personelu, a nie klasyczny supermarket. Praca kierownika jest to
    głównie fizyczna harówka, tak na kasie jak i przy wykładaniu towaru, czy
    dostrajaniu wystroju sklepu do wzorca, a możliwości decydowania o
    czymkolwiek są ograniczone do minimum, jako że większość dających się
    przewidzieć działań kierowniczych zostało "sklasyfikowanych" i podlega
    ustalonym w firmie normom działania. W każdym razie nie można się
    wykazać kreatywnością, a to raczej za nią otrzymuje się wysokie
    wynagrodzenia, do jakich niewątpliwie należy kwota 8kzł brutto. Faktem
    jednak jest, że o 8 godzinnym dniu pracy można raczej zapomnieć...

    --
    Pozdrawiam, Marcin
    "Kto żyje bez szaleństwa mniej jest rozsądny niz mniema."

  • 4. Data: 2004-09-12 12:27:02
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    napisalam co wiem, osobe znam, nie nalezy do ubarwiajacych

    pozdrawiam
    Ewa (Krakow)

  • 5. Data: 2004-09-12 13:01:18
    Od: PepedB <P...@p...atowyw.al>

    a&e wrote:

    > napisalam co wiem, osobe znam, nie nalezy do ubarwiajacych

    A i ja nie zaprzeczam, ale mam spore wątpliwości co do podanej kwoty
    znając charakter stanowiska pracy...

  • 6. Data: 2004-09-15 19:51:13
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    a&e napisał(a):
    > napisalam co wiem, osobe znam, nie nalezy do ubarwiajacych
    >
    > pozdrawiam
    > Ewa (Krakow)

    Pytanie bardzo OT - interesują mnie produkty (odzież sportowa) firmy
    Feroti Sport. Można je kupić czasami w Lidlu. Czy można je kupić w
    jakiejś hurtowni??

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica