PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozliczenie czasu pracy?

  • 1. Data: 2004-09-11 17:10:00
    Temat: rozliczenie czasu pracy?
    Od: "DIRT" <d...@p...onet.pl>

    Witam
    Przychodze do pracy i o godz 5:45 wyjezdzam sluzbowym autobusem na budowe
    okolo 65 km pracuje na budowie od 7:00-19:00 i wracam z budowy na zaklad
    pracy tym samym autobusem o 20:15. Firma placi mi za 12 godz pracy na
    budowie. Czy nie powinna placic mi pelnego czasu od wyjazdu z zakladu pracy
    do powrotu na zaklad i delegacji (czas 14,5 godz, 5:45 - 20:15). Gdzie moge
    szukac na ten temat podstawy prawnej?
    pozdrawiam
    Robert

  • 2. Data: 2004-09-11 21:39:47
    Temat: Re: rozliczenie czasu pracy?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 11 Sep 2004 19:10:00 +0200, "DIRT" <d...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >do powrotu na zaklad i delegacji (czas 14,5 godz, 5:45 - 20:15). Gdzie moge
    IMHO to zalezy od tego jakie miejsce pracy masz wpisane w umowie.
    Jesli to gdzie jest budowa to powinienes firmie placic za to ze Cie
    dowoza. Jesli masz miejsce pracy wyznaczone w zakladzie pracy to
    powinni Ci placic za 14,5 h pracy, imho bez delegacji bo nie wysylaja
    Cie w zadna podroz sluzbowa :))

    WAM
    --
    Sylwester 2004!