PracaGrupypl.praca.dyskusje › Intensywne poszukiwanie pracy

  • 1. Data: 2004-09-12 07:50:41
    Temat: Intensywne poszukiwanie pracy
    Od: Bartek <b...@g...pl>

    Witam grupowiczów.

    Co myślicie o następującej sytuacji. Jestem osobą bezrobotną od
    dłuższego czasu. Szukając pracy chodziłem po firmach mniejszych i
    większych i składałem CV+List motyw. Wysyłałem również CV za pomocą
    Poczty Polskiej. Ostatnio wysyłałem e - maile do firm, które nie
    prowadziły rekrutacji. Po pewnym czasie ok. tygodnia wysłałem
    grzecznego maila z zapytaniem i prośbą o odpowiedź i ustosunkowanie
    się do mojego podania.

    Moje pytanie brzmi: Czy firma, która jest duża i ma pewną pozycję na
    rynku może nie odpowiadać na takie maile /przecież ich to nic nie
    kosztuje/, a osoba szukająca ma pewność, że jej podanie nie zostało
    skasowane a co gorsza nie wylądowało w koszu na śmieci???

    Pozdrawiam Bartek